דרעי לקבינט: להפריד בין חופות והלוויות לאירועים עם ישיבה וסעודה

    אבי יעקב No Comments on דרעי לקבינט: להפריד בין חופות והלוויות לאירועים עם ישיבה וסעודה

    דרעי מתכוון להציג לקבינט הקורונה מתווה לקיום 'מעגל החיים היהודי', ולהפריד בין אירועים שמתקיימים ללא מגע ובשטח פתוח לבין אירועים עם ישיבה ואכילה בהם קיים סיכון גבוה יותר

    השר אריה דרעי צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר שס, השר אריה דרעי, הודיע כי הוא מתכוון לפעול היום (חמישי) בישיבת הקבינט לקיום 'מעגל החיים היהודי' וזאת לאור ירידת התחלואה המתמשכת וההקלות שצפויות בקרוב. מדובר בטקסי חתונה, ברית מילה, בר ובת מצווה והלוויית.

    דרעי הסביר, כי נגיף הקורונה גרם לכך שהלוויית בתקופת הסגר נערכו בנוכחות מצומצמת של משפחה גרעינית, כך גם בריתות מילה. כדי לאפשר קיום של 'מעגל החיים היהודי' ובכלל, תוך שמירה על כל הוראות משרד הבריאות, מציע השר דרעי להפריד בין התקהלות ללא מגע ואכילה בשטח פתוח, לבין אירועים הכוללים ישיבה משותפת ואכילה.

    לפי הצעת השר דרעי שתוצג לקבינט הקורונה, בטקס חופה בחתונה שיוגדר התקהלות בשטח פתוח, ללא ישיבה וארוחה – תותר השתתפות של עד 200 איש בקפסולות מוגדרות של 20 אנשים לקפסולה ושמירת מרחק של 4 מטרים בין הקפסולות.

    בחתונה עצמה, באירועים הכוללים ישיבה ואכילה משותפת, תותר התקהלות מקסימלית של שתי קפסולות של 20 אנשים לקפסולה במרחק של 4 מטרים בין הקפסולות.

    התקהלות בלבד (200 משתתפים בקפסולות של 20): חופה, לוויה. ישיבה ואכילה (40 משתתפים בשתי קפסולות של 20): סעודת חתונה, ברית, פדיון הבן, בר\בת מצווה.



    0 תגובות