ר"ע ב"ב לקבינט: "שקלו היטב לפני שתגזרו מוות חברתי וכלכלי"

    איתי גדסי No Comments on ר"ע ב"ב לקבינט: "שקלו היטב לפני שתגזרו מוות חברתי וכלכלי"

    לקראת ההכרעה בקבינט הקורונה על המשך הסגר בערים האדומות, בעיריית ב"ב מנסים להפעיל מכבש לחצים שיבטלו את ההנחיות הקשות או ירככו אותן, בעירייה מציגים את הירידה הדרמטית בתחלואה 65% בשבוע האחרון. ומזהירים מפני משבר כלכלי וחברתי חסר תקדים בעיר

    בני ברק צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת המשך הסגר בערים האדומות בישראל, שברובן ערים חרדיות, בעיריית ב"ב יוצאים לקרב על לימוד התורה ופרנסת אלפי בתי אב שנפגעים עקב הסגר הקשה. לקראת החלט הקבינט על סגירת הערים האדומות אומרים בעירייה כי "אחרי 44 ימים רצופים שהעיר סגורה ומסוגרת – היא החלטה רעה עם השלכות חברתיות וכלכליות שנחווה עוד חודשים רבים".

    בעירייה מבקשים להזכיר כי "בשבוע שבו ארגון הבריאות העולמי מבקש לחדול ממדיניות הסגרים, כאשר נתוני משרד הבריאות מוכחים שבני ברק מחלימה – אנו מוצאים את עצמנו שוב מול חומה של אטימות".

    בעירייה מציגים את נתוני התחלואה שירדו דרמטית, "במהלך השבוע האחרון, נרשמה בעיר ירידה של 65% במספר החולים החדשים, שיעור המחלימים הוא יותר מכפול משיעור החולים".

    בעירייה אומרים כי כל הירידה הדרמטית היא "תוצאה של מאמצי המאבק שלנו בנגיף, ולראייה – כ-70 אחוז מתושבי העיר נבדקו, יותר מכל עיר גדולה אחרת בישראל. לצד פעולות האכיפה בעיר והבדיקות הנרחבות, אחד מכל שלושה חולים כבר פונה מהעיר והכל במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה".

    בעירייה מבהירים לקבינט כי "מדיניות האגרוף וחומות האטימות לא יביאו להחלמה אלא ייצרו תחלואה חדשה ועמוקה – תחלואה חברתית".

    ראש העיר פנה לנתניהו ואמר, "אני קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשרים לשקול היטב לפני שיגזרו מוות חברתי וכלכלי על הערים המנודות – כולן למרבה הצער צבועות בצבע אחד – של המגזר החרדי".



    0 תגובות