בכיר הרשות מטופל בחינם; אם תרצו: "שירות vip לתומך טרור מושחת"

    שלמה ריזל 4 Comment on בכיר הרשות מטופל בחינם; אם תרצו: "שירות vip לתומך טרור מושחת"

    בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת שמצבו הדרדר לאחר שחלה בקורונה, הועבר לטיפול מיוחד בישראל ע"י מד"א וצה"ל. בתנועת אם תרצו גינו את הטיפול החינמי והאישי בישראל: "מדובר בבושה וחרפה בה מדינת ישראל מעניקה שירותי vip למוביל BDS, שונא ישראל מובהק"

    סאיב עריקאת צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחלקה בקורונה החל הדרדרות חמורה במצבו של בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת שעבר השתלת כליה, לאור ההחמרה מד"א באבטחת צה"ל פינו אותו מביתו ביריחו לבית החולים הדסה עין כרם‎.

    בתנועת "אם תרצו" הגיבו לטיפול החינם אותו מעניקה ישראל לאחד מגדולי תומכי הטרור: "מדובר בבושה וחרפה בה מדינת ישראל מעניקה שירותי vip לתומך טרור מושחת, מוביל BDS, שונא ישראל מובהק. ביום בו מציינים את רצח השר רחבעם זאבי ז"ל מדינת ישראל מחבקת את מי שתמך בגלוי בחוליה שרצחה אותו".

    עוד נמסר: "אזרחי ישראל הנאנקים ממשבר כלכלי וחברתי חמור, לא צריכים לממן את הטיפולים הרפואיים של מי שפעל כל חייו לחיסולם".

    בארגון אמרו כי "אם רוצים לעשות לו מחווה הומנטרית, הרי שלפחות יקזזו זאת מכספי הרשות הפלסטינית ולא על חשבונם של אזרחי ישראל. מדובר בתומך טרור, גנב ומושחת. אין שום סיבה שמדינת ישראל תממן את עוכריה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נגעתם בבעיה בסיסית: אין לחברה הישראלית – החילונית כמובן – שום תשתית מוסרית ממשית, מערכת החינוך לא סיפקה להם מעולם מערכת מוצקה וכלים לשפוט רע וטוב, הרי את המוסר היהודי השליכו, את המוסר האנושי הקלאסי העלה השמאל באש. ולכן, אין לא לתקשורת, לא למערכת המשפט, ולא למעצבי החינוך הישראלי, שום כלים ממשיים, מתי לרחם ומתי להתאכזר, כך מעדיפה מערכת המשפט את הרוצחים ולא את הנרצחים, וכך מספקים טיפול חנם לשונאי ישראל! וכך מעדיפים את הפליטים המסכנים כביכול בדרום תל אביב על התושבים, כך מעדיפים את חופש הביטוי כביכול (גם כשמי יודע איזה גוף עוין עומד אחר ההפגנות ההזויות בבלפור), על סבל השכנים, וכך לכל אורך הדרך!

    2. 3

      מי אישר את זה???
      בושה וחרפה!
      במקום לחסל אותו מדינת ישראל מטפלת בו???
      זה לא חדש שמדינת ישראל עוזרת למי שרוצח אותה אבל לאיזה מצב קשה הגענו??? הצילו!!!
      לפחות מזל שמדינת ישראל לא טיפלה אולי בקאסם סולומני שר"י…!
      לאיפה הגענו???

    3. 2

      ימח שמו וזכרו של עקיראת

    4. 1

      ואם הוא ימות ,ייאשימו אותנו שהרגנו אותו??????!!!!!!אה??????????