ראה"מ: "צריכים למנוע את הזליגה של התחלואה מהערים האדומות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ: "צריכים למנוע את הזליגה של התחלואה מהערים האדומות"

    ראה"מ ערך ביקור במרכז השליטה של המשטרה יחד עם השר לביטחון פנים, ראש הממשלה התייחס לסגר ההדוק על הערים האדומות והבטיח להגביר את האכיפה וההידוק על הערים החרדיות, "הגברת אכיפה זה כולל להבטיח שהסגרים מהודקים, וגם בתוך הערים אנחנו ניתן קנסות ככל שהדבר נדרש"

    נתניהו הערב במרכז השליטה של המשטרה
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (ראשון) הערכת מצב במטה השליטה הארצי של המשטרה בבית דגן, יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן. רה"מ נתניהו התייחס למצב בערים האדומות החרדיות ואמר כי יש להגביר את האכיפה והקנסות בערים אדומות וכן להדק את הכתרים סביב ערים אלה.

    ראש הממשלה נתניהו אמר בהצהרה: "אנחנו במאמץ גדול מאוד להמשיך את ההצלחה הגדולה של הסגר. אנחנו רוצים את כיבוד הכללים ברחבי הארץ, אני ער לכך שיש לנו עדיין אתגר גדול".

    נתניהו הבהיר בתחילת דבריו, "קודם כל אנחנו צריכים למנוע את הזליגה של התחלואה מהערים האדומות. לא נשארו הרבה, מספרם ירד, וזה דווקא כתוצאה מזה שכן כיבדו את הכללים".

    ראש הממשלה פנה לראשי הציבור החרדי בהצהרה ואמר: "קורא לציבור החרדי, לקיים את הכללים, לדאוג שהם יכובדו, ובכל מקרה צריך לעשות גם אכיפה. הגברת אכיפה זה כולל להבטיח שהסגרים מהודקים, וגם בתוך הערים אנחנו ניתן קנסות ככל שהדבר נדרש".

    נתניהו הבהיר יחד עם זאת, "אני הייתי שמח שהדבר הזה ייעשה בהתנדבות, בהבנה הדדית, כי המטרה שלנו היא לדאוג לכל אזרחי ישראל, לכולם בלי יוצא מן הכלל. לכך אנחנו צריכים גם אכיפה וגם הסברה, גם משמעת וגם את העבודה החשובה שהמשטרה עושה בתנאים קשים. אנחנו בעיקר מתמקדים בסגרים ובקנסות, יש עוד עבודה לעשות".

    בסיום דבריו אמר נתניהו, "הכי חשוב שכולם יבינו שאנחנו פועלים למען הבריאות של כל אזרחי ישראל ואת זה נשיג רק בהגברת המשמעת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיבין אדון ראש הממשלה. שאין אמון לא בו ולא בכל מילה שאומר. בהתעלמות מוחלטת מצרכי הציבור החרדי לא יצליח לקדם כלום. במקום לקרוא לציבור לשמור בוא ושב עם ראשיו ותיהיה קצת !! לכל הפחות קצת, קשוב לצרכי הציבור. ובזה תצליח.