"יש למעלה מ-60 אלף חולים בבית, אבל לא הכל אפשר לעשות בבית"

    אסתי פלד No Comments on "יש למעלה מ-60 אלף חולים בבית, אבל לא הכל אפשר לעשות בבית"

    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס למתווה פתיחת תלמודי התורה, "לא הסכמנו למתווה שהבנים ילמדו בבית הספר של הבנות"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת שמעון ברייטקוף ויהודה אבידן התייחס למתווה לפתיחת תלמודי התורה שנמצא במשא ומתן, לדבריו, "לא הסכמנו למתווה שהבנים ילמדו בבית הספר של הבנות, היה שיח כזה אבל לא הגענו להסכמות".

    גרוטו הוסיף כי "יש הרבה מאוד תוכניות של עזרה וסיוע בראשות הרב דרעי לתת מענה לילדים בבית, צריך לזכור שגם במקומות אחרים יש קושי כי לא כולם מצליחים ללמוד בזום. ואנחנו נמצאים במצב שלא מאפשר חזרה של מוסדות חינוך".

    על ההפחדות של ראשי בתי החולים מקריסת המערכת שהביאה לסגר אמר גרוטו, "זה לא העניין כמה מספר חולים יש במערכת הבריאות, עשינו שני דברים. קודם כל הצלחנו לחזק את מערכת הבריאות, ומצד שני פחדנו מאי שליטה של הכפלה קבועה של הנתונים שלא קרו".

    גרוטו התייחס לתופעה שהולכת וגדלה טיפול בית לחולי קורונה, "רוב החולים כן נמצאים בבית אבל אי אפשר לעשות בבית הכל, הנשמה אי אפשר לעשות בבית" אמר גרוטו והוסיף, "יש תרופות קשות שנותנים שאי אפשר בבית, כיום יש שישים אלף חולים בבית שאותם אפשר להשאיר בבית תחת מעקב עם מכשירי ניטור שונים. החולים שהגיעו לבית חולים אלו חולים שמצבם הידרדר".



    0 תגובות