החכי"ם החרדים על דברי נתניהו: "הכל נחשף; סגר לא ענייני"

    אבי יעקב 3 Comment on החכי"ם החרדים על דברי נתניהו: "הכל נחשף; סגר לא ענייני"

    חברי הכנסת החרדים מגיבים לדבריו של ראש הממשלה שהסגר על הערים החרדיות שהפכו לכתומות – ישאר; ח"כ אשר: "צריך לכבד את הפרמטרים המקצועיים". ח"כ פינדרוס: "יצא המרצע מן השק; הסגר מהווה ענישה קולקטיבית"

    הפגנה כנגד הסגר בביתר בגל הקודם צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה בעקבות דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר היום (שני) כי למרות המצב ששתי ערים חרדיות שהוגדרו כאדומות יוצאות מההגדרה, הסגר עליהן ישאר. "יש שתי ערים אדומות שמראות כרגע שהן מתחילות לצאת, אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות", אמר נתניהו במהלך סיור שקיים היום בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

    דבריו של ראש הממשלה עוררו כאמור סערה בציבור החרדי משום שבעוד בערים אחרות כתומות אין סגר, בערים חרדיות ישאר לדבריו הסגר על אף שהן כתומות.

    יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר שוחח עם ראה"מ לאחר אמירתו ואמר: "תכנית ה'רמזור' מלווה בחקיקה שמחייבת כי ברגע שעיר יורדת מדירוג 'אדום' יוסרו ממנה ההגבלות, צריך לכבד את הפרמטרים המקצועיים ולהורות על שחרור הערים הללו באופן מיידי, זה יעניק תמריץ לרשויות לעבוד נכון ויגביר את אמון הציבור".

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס תקף ואמר כי נחשף המניע האמיתי לסגר על הערים הללו: "יצא המרצע מן השק. כפי שאמרנו כל הזמן, הסגר על הערים לא מגיע ממקום ענייני, אלא מהווה ענישה קולקטיבית וזריקת אחריות של הממשלה. אני קורא לחברי הכנסת להתכנס עוד היום ולבטל את הסגר שהוטל על הערים הכתומות".

    יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ יעקב טסלר מסר כי "הודעת נתניהו על השארת הערים החרדיות בסגר למרות שנצבעו בכתום, רק מאששת את תחושת הציבור על קבלת החלטות שלא משיקולים מקצועיים. אנו מצפים מרוה"מ להתעלות מעל כל שיקול זר ולקבל הכרעה בהתאם למתווה הרמזור".

    כזכור, בעיריית ביתר עילית הודיעו הבוקר (שני) כי לאחר עבודה מאומצת של ראש העיר מול גורמי המקצוע במשרדי הממשלה במהלך הימים האחרונים, התבשר כעת ע"י שר הפנים כי העיר ביתר עילית כבר אינה אדומה. בעירייה מיהרו להודיע כי "ההגבלות יוסרו היום מהעיר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בוקר לח"כים החרדיים.
      אגב, השלט יפה:
      הקורונה תעבור בלי נתניהו, השנאה תישאר בגלל נתניהו.
      וגם נכון!

    2. 1

      הכה ביהודים והצל את רוסיה…