פרסום ראשון: הילולת רחל אימנו לא תתקיים בעקבות הקורונה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פרסום ראשון: הילולת רחל אימנו לא תתקיים בעקבות הקורונה

    אתמול הייתה אמורה להתקיים פגישת היערכות בין כלל הגורמים אך ברגע האחרון המשטרה הודיעה כי ההילולא לא תתקיים השנה בשל המצב המיוחד. בכיר ממארגני ההילולא: "מנסים להגיע עם המשטרה להידברות כיצד ניתן יהיה לקיים את האירוע"

    צילום: דוד קליגר
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע הבא י"א בחשון יחול יום פטירת רחל אמנו. מדי שנה כ-100,000 איש מגיעים ביום ההילולה לתפילת אצל האמא. אלא שהשנה (נכון לעכשיו) ההילולה לא תתקיים.

    אתמול (ראשון) היתה אמורה להתקיים פגישה בין כלל הגורמים הנוטלים חלק בהילולה, משטרת ישראל, צה"ל, המרכז הארצי למקומות הקדושים וגורמי רפואה. אלא שבדרך לפגישה קיבלו כולם הודעה שהישיבה מבוטלת. המשטרה הודיעה שבשל הנגיף ההילולה לא תתקיים.

    גורמים העוסקים בהילולה הביעו תרעומת על ההחלטה. הילולת שמואל הנביא שהיה בחודש אייר התקיימה עפ"י ההנחיות ובקפסולות. מדוע כאן בהילולת רחל אמנו לא ניתן לקיים את ההילולה באותה מתכונת? אז בסדר נפחית את כמות הבאים, נקבע כללים לימי ההילולה. אבל לבטל הכל כלל?.

    ל'קול חי' נודע כי מספר בכירים פנו אמש הן למפקד המחוז והן לקצין אגף המבצעים במחוז ירושלים לקיים ישיבה ולראות כיצד ניתן לשנות את ההחלטה. "אנו רוצים לשבת עם המשטרה לשמוע מהם באלו תנאים כן נוכל לקיים את ההילולה, אם זה הקמת קפסולות, כמות אנשים שיוכלו להגיע, סדרנים וכו'", ציין הגורם. "אנו מקוים שבמשטרה נמצא אוזן קשבת כי רק בהידברות אפשר להתקדם".

    יצויין, כי מהבוקר קו 163 לקבר רחל שב לפעול לאחר תקופה ארוכה. אולם הציון עצמו סגור. התפילה היא רק בחוץ 10 גברים, 10 נשים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי זו הזדמנות סוף סוף להעמיד את המנהגים המחודשים וההילולות דבר יום ביומו על מקומם האמיתי!!!!