גנץ על הערים בסגר: "אי אפשר שיהיה חוק לאחד ולא לאחר – נקבל אנרכיה"

    איתי גדסי No Comments on גנץ על הערים בסגר: "אי אפשר שיהיה חוק לאחד ולא לאחר – נקבל אנרכיה"

    יו"ר כחול לבן בפתח ישיבת סיעתו, התייחס לסגר על הערים החרדיות, ושיגר איום לעבר ראה"מ על רקע אי העברת תקציב המדינה, "אם לא נראה את זה קורה נבחר דרך אחרת ללכת בה, בין אם בפיזור הכנסת או בדרך אחרת שנמצא לנכון"

    גנץ בישיבת סיעת כחול לבן צילום: אלעד מלכה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת סיעת כחול לבן התכנסה היום (שני) בכנסת לישיבתה השבועית, שר הביטחון נאם בפתח ישיבת סיעת כחול לבן, והתייחס לסגרים על הערים החרדיות, "הציבור החרדי ולימוד התורה והמוסדות חשובים לעם ישראל ואני לא מזלזל לשנייה בעניין הזה".

    עם זאת מתח שר הביטחון ביקורת קשה כנגד הערים האדומות וכינה את מה שלטענתו קורה שם "אנרכיה", גנץ הוסיף, "אי אפשר שיהיה חוק לאחד ולא יהיה חוק לאחר במדינה מתוקנת. לא יכולים נקבל אנרכיה".

    על רקע אי העברת התקציב תקף גנץ אץ נתניהו ואמר, "אני לא מוכן שהממשלה לא תעבוד תהיה כזו שמשתפת ואני לא מוכן להיות בן ערובה במצב פוליטי של אף אחד".

    עוד הוסיף גנץ, "סדר העדיפויות שלי הוא סדר העדיפויות של מדינת ישראל ולא של עצמי. גם בצד השני סדר העדיפויות צריך להיות לא זה של בנימין נתניהו אלא זה של מדינת ישראל".

    גנץ סיפר כי נפגש עם מספר בכירים לצורך קבלת חוות דעת מקצועית בעניין התקציב, "נפגשתי היום עם נגיד בנק ישראל ונפגשתי עם עשרות מומחים וכולם מדברים על צורך בתקציב לשנת 2021. אין אחד שמדבר על תקציב לשבוע אחד של 2020. התקציב הוא מבחן הרצינות והוא לא יקבע ב 23 בדצמבר אלא בדרך אליו" הבהיר גנץ.

    גנץ שיגר איום לעבר נתניהו על סוגיית התקציב שתקבע את המשך קיומה של הממשלה המשותפת, "אנחנו נהיה נכונים לשיתוף פעולה נוכח קיומה של ממשלה מתפקדת ותקציב שיוצא לדרך, אם לא נראה את זה קורה נבחר דרך אחרת ללכת בה, בין אם בפיזור הכנסת או בדרך אחרת שנמצא לנכון. ככה זה לא יוכל להמשיך".



    0 תגובות