נתניהו: "ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים – בנט מצביע ללפיד"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים – בנט מצביע ללפיד"

    במסגרת דיון 40 חתימות בכנסת, ראה"מ תקף את חברי האופוזיציה על התנהלותם במשבר הקורונה, "כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות. מקהלת הכל באסה ומקהלת הכל סבבה" | לפיד: "הכל אצלך פוליטיקה"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבפעם האחרונה ויתר יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד לראה"מ לבוא ולנאום במסגרת דיון  40 חתימות, בגלל הדיונים המרתוניים על משבר הקורונה, היום (שני) שוב התקיים דיון על המשבר בנוכחות ראה"מ ויו"ר האופוזיציה.

    לאחר שתקפו חברי האופוזיציה את ראה"מ על תפקודו במשבר, עלה ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיב לדברים ואמר: "אני מכבד את התהליך הדמוקרטי, אבל אני חושב שבעתות חירום יש צורך של כולם כולל האופוזיציה להיכנס מתחת לאלונקה. אני קורא לחבריי באופוזיציה אל תשתמשו בקורונה כדי לפלג את העם רק כדי לקושש כמה קולות בסקרים, כי את הקורונה אפשר לנצח רק אם נלך יחד בצורה עניינית".

    ראה"מ תקף את האופוזיציה ואת יו"ר ימינה במיוחד: "ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים. לפיד קורא לא להישמע להנחיות. בנט קורא לפתוח את הכלכלה מהר-מהר ומצביע בשבוע שעבר בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה". בשלב הזה ח"כ מתן כהנא צעק לעבר ראה"מ "תפסיקו עם הספין הזה", בתגובה צעק לעברו ח"כ טיבי: "כולכם פה הצבעתם איתנו".

    ראה"מ המשיך ותקף, "כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות. מקהלת הכל באסה ומקהלת הכל סבבה. בקיצור – באסה סבבה. קודם כל אמרו כאן שהכל סבבה. אין מגיפה, אין קורונה, ואם יש זה לא רציני. זו אפילו המצאה של נתניהו. במקביל צעקו כאן שהכל באסה הכל קורס, הכל לא בסדר, הכל חסר תקווה. אז או או אבל ביחד באותו זמן?".

    ראה"מ אמר כי מדובר בדיון מיותר לגמרי, "אחרי שננצח את המלחמה בקורונה יהיה לנו הרבה זמן לפוליטיקה אבל זה לא הזמן. אני מכבד את הדיון הדמוקרטי אבל אין לי כוונה לכלות רגעים נוספים בדיון פוליטי מיותר ומגמתי. אני חוזר להילחם בקורונה למען כל אזרחי ישראל ואני מקווה שכולכם תצטרפו אלי". סיים ראה"מ את נאומו במליאה.

    אחרי ראש הממשלה עלה להגיב ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ותקף את ראה"מ: "קורה לך מה שקורה תמיד לראשי ממשלות שנמצאים יותר מדי שנים בתפקיד. נתקע לך הנאום. אתה תקוע עם איזה טקסט מלפני ארבע שנים שבינו לבין המציאות העכשווית אין שום קשר. זו כבר לא אותה מדינה. אתה כבר לא אותו בנאדם. רק הנאום תקוע בלופ".

    עוד והסיף לפיד, "הכל אצלך פוליטיקה. בגלל פוליטיקה לא הפעלת בזמן את מערכת הביטחון. בגלל פוליטיקה אתה לא מבצע אכיפה שצריך לבצע בערים חרדיות. נותן להפקרות להשתולל. בגלל פוליטיקה לא הפעלת את הרשות הלאומית לשעת חירום".

    איילת שקד תקפה גם היא את נתניהו לאחר נאומו, "אדוני ראש הממשלה, ראיתי שהדהדת עוד פעם את הספין השקרי על לפיד, אבל אני רוצה לומר לך, מי שכרת ברית עם ניסנקורן ועמיר פרץ הוא לא בפוזיציה להטיף לנו מוסר. שקר שחוזרים עליו שוב ושוב לא הופך לאמת, ממש כמו שסגר שחוזרים עליו שוב ושוב אינו הופך לסיפור הצלחה".

     



    0 תגובות