ח"כ יעקב אשר: "אין לנו עניין שהממשלה הזאת תיפול"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ יעקב אשר: "אין לנו עניין שהממשלה הזאת תיפול"

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אומר בנחרצות כי שיח נכון של הממשלה מול הציבור החרדי, "יכולנו למצוא מתווה לפתיחת התתי"ם". על סנקציות כנגד מוסדות החינוך, "כל עוד זה בוועדת חוקה – לא יעלה ולא יבוא"

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת שמעון ברייטקוף ויהודה אבידן, והביע את דאגתו ממסע ההסתה חסר התקדים כנגד הציבור החרדי, "אנחנו במצב עדין ושברירי, הרוח שנושבת בארץ היא אנטי חרדית וזה מדאיג אותי מאוד. קשה להסביר את סולם הערכים שלנו שעליו אנחנו נאבקים".

    לטענת אשר היה אפשר למצוא מתווה גם לפתיחת ת"ת, "אם היה לממשלה שיח נכון וענייני עם הציבור החרדי, היו יכולים למצוא מתווה מסודר לפתיחת תלמודי תורה, גם במתווה החתונות שיזמתי לא זכיתי לצערי לקבל סיוע לא מראה"מ ולא מבני גנץ שגם אליו פניתי" סיפר אשר.

    על רקע האיומים להטיל סנקציות על מוסדות חינוך ותורה אומר אשר בנחרצות, "כל עוד הדבר יהיה תלוי בוועדה שאני עומד בראשה לא ניתן שיטילו סנקציות על המוסדות, גם מראה"מ לא שמעתי דבר כזה, ואפילו להיפך".

    על המאבק בנגיף בעיר הכי צפופה בישראל אומר אשר, "האתגר של מאבק הקורונה בבני ברק קשה יותר מכל הערים החרדיות, כי היא הצפופה ביותר. אין ספק שהתקופה הזו היא זמנה של מנהיגות מקומית, לראש עיר יש הרבה כח וניתן לעשות צעדים גם בלי הממשלה".

    אשר סיפר בריאיון כי אמר לנציגים בוועדות כי החרדים סך הכל ביקשו להתפלל ולצום בכיפור, "לא יצאנו למאבק על מסעדות וחדרי כושר, אנחנו מוכנים לוותר על הרבה דברים, אבל לא על יבנה וחכמיה. לצערי האסימון עוד לא נפל למי שצריך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז למה אתם מחכים למה אתם לא לוחצים בשביל משפחות רבות לאחר שרבי אריה דרעי הביא בשורה טובה לכל עם ישראל לקבל תמיכה תלושים וכבאנחנו עוד לא רואים מתי תגיע העזרה הזאת לתשומת לבכם תתעוררו כבר