המועצה המקומית רכסים הפכה ל'כתומה'; הסגר יוסר

    צבי טסלר No Comments on המועצה המקומית רכסים הפכה ל'כתומה'; הסגר יוסר

    ועדת השרים לעניין אזור מוגבל הודיעה למועצה המקומית רכסים כי המועצה הפכה ל'כתומה' על פי הגדרת 'מגן לישראל' וכי הסגר על המועצה יוסר | בני ברק וביתר עדיין לא צפויות לצאת מהסגר

    רכסים צילום: yaakov Naumi/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במועצה המקומית רכסים הודיעו אמש (שני בערב) כי ב'מגן לישראל' החליטו להוציא אותם מרשימת הערים המוגדרות כ'אזור מוגבל' עקב נתוני תחלואה גבוהים.

    "לאחר מאמצים כבירים ובזכות המאמץ של התושבים לשמור על הכללים וההנחיות, אנו שמחים וברכים על ההחלטה להסיר אותנו כ"אזור מוגבל". שוב, אנו מזכירים לכם תושבים יקרים, המשיכו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות בצורה מושלמת".

    ראש המועצה הרב דן כהן מסר: "אנחנו שמחים שהמאמץ המשותף של כולנו הביא להורדת התחלואה והסרת הסגר, אני מבקש וקורא לכל התושבים להמשיך בהקפדה על ההנחיות ויחד נמשיך להוריד את אחוזי התחלואה".

    בתוך כך, בעיריית בני ברק הודיעו הבוקר (שלישי) כי החל מהבוקר העיר איננה עיר אדומה וכי היא ירדה ל-7.17 במדד הרמזור והפכה לכתום בוהק. "הרשות העבירה את פנייתה להסרת הכתר על העיר", נמסר מטעם העירייה.

    עם זאת, נראה כי בשלב זה בני ברק לא צפויה לצאת מהסגר.

    ועדת השרים לעניין אזור מוגבל תתכנס היום וצפויה לדון בעניין הערים ביתר עילית, בני ברק, מודיעין עילית ושכונת קרית מטרסדורף בירושלים.



    0 תגובות