הליכוד וכחול לבן יצביעו נגד ועדות חקירה לצוללות ולמערכת המשפט

    איתי גדסי No Comments on הליכוד וכחול לבן יצביעו נגד ועדות חקירה לצוללות ולמערכת המשפט

    למרות המשברים; בליכוד ובכחול לבן מתכוונים לשתף פעולה ולהצביע נגד שתי ההצעות שיעלו מחר במליאת הכנסת: ועדת חקירה למערכת המשפט וועדת חקירה לפרשת הצוללות

    גנץ ונתניהו בכנסת צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (רביעי) יעלו במליאת הכנסת שתי הצעות לסדר היום נפיצות במיוחד: הצעה של סיעת יש עתיד תל"ם להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות וההצעה של ח"כ בצלאל סמוטריץ להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לניגודי העניינים במערכת המשפט.

    מדובר בהצעות נפיצות מאוד כאמור שעלולות אף להביא לפירוק הממשלה, משום שכחול לבן כידוע מתנגדים בחריפות להצעת ח"כ סמוטריץ לוועדת חקירה למערכת המשפט ואילו הליכוד מתנגדים להקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות – הצעה שנועדה לפתוח מחדש את התיק נגד ראש הממשלה נתניהו שנסגר על ידי היועמ"ש מנדלבליט.

    על פי הפרסום של העיתונאי זאב קם ב'כאן 11', על אף המצב הרעוע בקואליציה והמשברים התכופים, בכחול לבן ובליכוד סיכמו לשלב ידיים בהצבעה על ההצעות מחר ולהפיל את שתי ההצעות.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב לפרסום ותקף: "‏כמו בעשר השנים האחרונות, ביבי מוכר את הימין וערכיו בשביל האינטרסים האישיים שלו. לכל חבריי ושותפיי למאבק הקריטי לתיקון מערכת המשפט, הגיע הזמן שתבינו שנתניהו הוא הבעיה ולא הפתרון. יותר מששמרה השבת על ישראל שומר ביבי על מערכת המשפט. נחליף אותו בעזרת השם בימין שיודע למשול".



    0 תגובות