11 חשודים נעצרו ועשרות אמל"ח נתפסו במחנה הפליטים שועפאט

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 11 חשודים נעצרו ועשרות אמל"ח נתפסו במחנה הפליטים שועפאט

    במבצע רחב היקף של כוחות משטרת ישראל ומשמר הגבול הלילה במחנה הפליטים שועפאט, נעצרו 11 חשודים שברשותם נתפסו 5 כלי נשק ועשרות אמצעי לחימה, תחמושת וחלקי נשק

    צילום: דוברות המשטרה
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בהחזקת נשקים ואמצעי לחימה בניגוד לחוק, ועל מנת לצמצם ולמגר את השימוש באותם נשקים בקרב האוכלוסייה, בין אם באירועי שמחות או בעבירות פליליות שבמהלכם לא פעם גבו קורבנות וגרמו לפציעות קשות, קיימה המשטרה לאורך החודשים האחרונים חקירה סמויה שמטרתה איתור אותם כלי הנשק ותפיסתם.

    המידע המודיעיני והחקירה שנוהלה ע"י היחידה המרכזית במחוז ירושלים, הובילו הלילה כ- 150 שוטרים, בלשים, לוחמי ומסתערבי מג"ב וכלבני משטרה בסיוע היחידה האווירית של משטרת ישראל לאחד המבצעים הגדולים שבוצעו במזרח ירושלים בתקופה האחרונה. במסגרת הפעילות פשטו הכוחות על 13 יעדים במחנה הפליטים שועפאט.

    שילוב הכוחות איפשר פעילות במספר מתארים וביניהם פעילות גלויה וסמויה בסיוע 7 כלבי משטרה בכל היעדים במקביל.

    במהלך הפעילות הצליחו הכוחות לחשוף מצבורים גדולים מאוד של נשק, ציוד לחימה ותחמושת שהוסלקו במחנה הפליטים.

    בין עשרות אמצעי הלחימה שנתפסו: 5 כלי נשק (M-16, שני אקדחים, 2 נשקים מסוג קרלו), עשרות מחסניות של כלי נשק שונים, תחמושת, חלקי נשקים, אפודים קרמים וציוד צבאי נוסף.

    במסגרת המבצע נעצרו 11 חשודים תושבי מחנה הפליטים שועפאט בשנות ה- 20 לחייהם בחשד לעבירות החזקה וסחר בנשק ואמצעי לחימה ועבירות נוספות. החשודים יובאו במהלך היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

    "מדובר במבצע גדול שהבשיל לאחר שבועות של היערכות, איסוף מודיעין וחקירה נרחבת ומוסיפים ששילוב הכוחות המשטרתיים הגדול הוא זה שהביא להצלחתו של המבצע, למעצר החשודים ואיתור אמצעי הלחימה הרבים", אומרים במשטרת ישראל.

    צילומים: דוברות המשטרה



    0 תגובות