יו"ר ש"ס בישיבה לזכר מרן: "חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר ש"ס בישיבה לזכר מרן: "חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים"

    סיעת ש"ס ערכה ישיבה מיוחדת בערב הילולת רבן של ישראל, פוסק הדורות רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, בהשתתפות יו"ר ש"ס, השרים וחברי הכנסת. השר דרעי סיפר על הנהגותיו של מרן ואמר: "מרן הרב עובדיה חסר לי באופן אישי וחסר לנו כל יום וכל שעה". ברביעי תיערך אזכרה בכנסת

    צילום: יעקב כהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבע שנים להסתלקותו של מרן אביר הרועים רבן של ישראל רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל. סיעת ש"ס התכנסה היום (שלישי) לישיבה מיוחדת לזכרו הטהור של מרן מאור ישראל, שר התורה, פוסק הדור, רבינו עובדיה יוסף זיע"א שתחול הערב בג' מר-חשוון. במהלך היום והערב יתקיימו עצרות תפילה ושידורים לזכרו של מרן שיעברו בשידור חי ולצפייה באתר.

    הישיבה התקיימה בראשות יו"ר התנועה השר הרב אריה דרעי, המנכ"ל וחברי הסיעה, ברחבת משרדי הנהלת תנועת ש"ס החדשים ועל פי תקנות משרד הבריאות.

    יו״ר שס, השר הרב אריה דרעי, פתח את הישיבה לזכרו של מרן וסיפר על הגעגועים הגדולים למרן: "45 שנים הייתי עם הרב, מגיל 15 ועד יומו האחרון. אם אתחיל לספר את הזיכרונות שלי עם מרן, נשב כאן ימים ולילות. אנחנו חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים. מרן הרב עובדיה חסר לי באופן אישי וחסר לנו כל יום וכל שעה".

    דרעי הוסיף, "זכינו ולפני הסתלקותו מרן השאיר לנו כמו צוואה כתובה את הנהגתו של מורינו ראש הישיבה מרן חכם שלום הכהן שליט"א שעליו אמר מרן זצוק"ל פה קדוש, הקב"ה יאריך ימים על ממלכתו".

    דרעי התייחס להילולא בצל מגיפת הקורונה שמתקיימת במתכונת מצומצמת: "השנה אנו נאלצים לציין בפורום מצומצם את יום השנה להסתלקותו. מדי שנה אני מציינים בכנסים גדולים ואילו השנה בשל נגיף הקורונה אנו מקיימים אזכרה בפורום מצומצם. מחר נקיים טקס אזכרה בכנסת, נעלה את זכרו ונדליק נר לעילוי נשמתו".

    בסיומה של הישיבה חנך השר דרעי את משרדי ש"ס החדשים בהר חוצבים בירושלים, בטקס קביעת מזוזה עם הדלקת נר לזכרו הטהור של מרן הרב עובדיה יוסף בן גורג'יה".

     



    0 תגובות