יו"ר ש"ס בריאיון מיוחד על מרן זצ"ל: "חסר זרקור שיוליך אותנו"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר ש"ס בריאיון מיוחד על מרן זצ"ל: "חסר זרקור שיוליך אותנו"

    במלאות שבע שנים להסתלקותו של מרן רבן של ישראל רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הגעגוע הגדול לאביהם של ישראל והחוסר הגדול דווקא בשעת המגיפה הקשה, "חסרה לנו הבהירות של מרן החדות שלו". ועל מה בכה מרן בסוף ימיו

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת יהודה אבידן ושמעון ברייטקוף לרגל מלאות שבע שנים להסתלקותו של מרן פוסק הדור רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, וסיפר על החוסר הגדול, "חסרה לנו בימים האלה האמירה של מרן זצ"ל. גם במישור הפוליטי חסרה לנו אמירה ברורה שלו".

    דרעי סיפר על עומק השבר דווקא בימים אלו, "אין תחליף לקשר האישי שהיה לו עם ההנהגה ולקול הברור שלו. אין ספק שהיה מתריע לשמור על כל ההנחיות".

    דרעי מוסיף לספר על ההנהגה הייחודית והברורה של הרב, "אין ספק שהקב"ה מדבר אתנו, אבל חסר הקול הברור שלו, מורה דרך, הקב"ה מדבר אתנו, אבל חסר איזה זרקור שיוליך אותנו. מרן בבהירות שלו ובחדות שלו, הוא היה אומר לנו מה חשבון הנפש הפרטי והציבורי, הוא היה אומר לנו מה פיקוח נפש".

    עוד הוסיף דרעי, "כואב לנו הלב לדרוש מאנשים לא לעלות לציון שלו. אבל אין לי ספק שזה מה שהוא היה רוצה. כולנו זוכרים את שבת שובה לפני יום כיפור תמיד היה צועק לשמוע בקול דברי הרופאים בחשש פיקוח נפש".



    0 תגובות