ימינה על נתניהו: "טריפה"; הליכוד: "תתמקדו באחדות ולא בפילוג"

    איתי גדסי 1 Comment on ימינה על נתניהו: "טריפה"; הליכוד: "תתמקדו באחדות ולא בפילוג"

    על רקע תוכנית בוגי יעלון להדחת נתניהו עד לבחירות, בימינה הגיבו לתוכנית ואמרו כי לא יתנו יד למהלך עם הרשימה הערבית וימליכו את בוגי, "לא נחליף טריפה בנבלה". בליכוד נדהמו מהכינוי הפוגעני

    בנט עם נתניהו במליאת הכנסת צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תוכנית בוגי. לאחר הפגישה יוצאת הדופן של יו"ר כחול לבן בני גנץ עם שותפו לשעבר בוגי יעלון, על רקע המתיחות הקשה בתוך הממשלה, מתפרסמת תוכנית בוגי יעלון, בה האופוזיציה וכחול לבן יחד עםן הרשימה הערבית יצביעו אי אמון בממשלה ועד הבחירות יעמידו את בוגי יעלון כראש הממשלה. בכחול לבן התנו את ההצבעה בכך שבוגי לא יתמודד שוב בבחירות, יעלון הסכים לקבל את תמיכת הערבים, כך מדווחת רינה מצליח.

    ימינה שנלקחה בחשבון כחלק מניסיון הדחת נתניהו, הודיעה כי לא תסכים לתת יד למהלך כזה, בימינה הגיבו, "לא נהיה שותפים לפוטש בתמיכת היבה יזבק או לתרגילים פוליטיים אפלים. לא מחליפים טריפה בנבלה".

    עוד נמסר מימינה, "יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלה נתניהו-גנץ הכושלת בממשלה חדשה בראשות נפתלי בנט שתטפל בקורונה, בכלכלה ובאיחוי השסעים בעם".

    בליכוד הגיבו בזעם על הודעת ימינה ואמרו, "אנו מצרים ונדהמים מהכינוי של בנט "טריפה" לראש הממשלה, אחרי שתמך בלפיד לראשות הממשלה. מציעים לבנט וסמוטריץ ולכל האופוזיציה לא להתמקד בפילוג ובעשיית הון פוליטי על גב המחלה אלא באחדות העם ולברך על ההישג ההיסטורי שראש הממשלה נתניהו מוביל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה בסדר בנט גם אתה סוג של נבילה… כל היום עסוק בתרגילים פוליטים ואין לך שום אידיאל..!