עם תחילת עונת החתונות: עמינח תגברה את מוקד ההזמנות

    עפר גדנקן No Comments on עם תחילת עונת החתונות: עמינח תגברה את מוקד ההזמנות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סיומם של חגי תשרי בצל המשפחה, נכנסנו לעונת חתונות מאתגרת מבחינת היערכות – כשההנחיות מובילות אותנו לשירותי קניה אונליין ופחות בחנויות עצמן. בענף ריהוט הבית מעידים כי הצרכנים בוחרים בהחלטה נבונה – להשקיע יותר במוצרים איכותיים שיסייעו להם לשדרוג ונוחות בבית.

    בחברה המובילה את פתרונות השינה בישראל, עמינח, מתגברים בימים אלו את מוקדי השירות הטלפוני על מנת לסייע לציבור הרוכשים הגדול לבצע את הקניה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הנדוניה של הילדים שלהם. המוקד הטלפוני זמין עם יועצי השינה המקצועיים של עמינח, תנאי תשלום נוחים ואף מערך משלוחים חינם! גם המשווקים המורשים של עמינח במגזר החרדי, יצאו בהודעות לקהל הרחב והעניקו דרכים מגוונות ויצירתיות שיקלו את הרכישה מרחוק.

    תובנות ההשקעה בבית רק הלכו והעמיקו בשנה האחרונה. הורים שיודעים מה הכי טוב לילדים שלהם, בוחרים עבורם את חדרי השינה של עמינח אותם הם מכירים עוד מבית הוריהם ובכך מבטיחים לעצמם שנים של שקט, שמירה על איכות שינה ובריאות – עם השפעה טובה לכל אורך היום כולו. מזרני עמינח ידועים בסטנדרטים הבלתי מתפשרים כמזרונים שהולכים איתכם לאורך זמן.

    בחברת עמינח, המתמחים כבר יותר מ- 60 שנה בעולמות השינה ישנו מוטיב מרכזי שמוביל לאורך הדרך והוא תשומת לב לפרטים החשובים ביותר והבנה לצורך האישי של הצרכן. עמינח מחוברת לציבור החרדי ומלווה אותו לאורך נקודות הזמן, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.



    0 תגובות