כץ על דרישת משרד הבריאות בכיתות א-ב: "בלתי סביר באופן קיצוני"

    צבי טסלר No Comments on כץ על דרישת משרד הבריאות בכיתות א-ב: "בלתי סביר באופן קיצוני"

    שר האוצר כץ דוחה את דרישת משרד הבריאות לקיים את הלימודים בכיתות א-ב במתווה מיוחד: "הניסיון של משרד הבריאות לשנות את כללי הלימוד בכיתות א-ב, בניגוד לסיכומים הקודמים הוא בלתי סביר באופן קיצוני ודינו להדחות"

    שר האוצר ישראל כץ צילום: פלאש 90
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר ישראל כץ מתנגד בתוקף לדרישת משרד הבריאות לשנות את כללי הלימוד בכיתות א-ב, כך שהלימודים יתקיימו בקפסולות או יחולקו למספר תלמידים מסוים בכל חצי שבוע.

    "הניסיון של משרד הבריאות לשנות את כללי הלימוד בכיתות א-ב, בניגוד לסיכומים הקודמים שלפיהם נפתחה שנת הלימודים, ולדרוש תוספת 6 מיליארד ש"ח בנוסף על 4.2 מיליארד שכבר הוקצו למערכת החינוך לצרכי מוגנות, בהתאם לדרישות שר הבריאות ומערכת הבריאות – הוא בלתי סביר באופן קיצוני ודינו להדחות", כתב הבוקר כץ.

    "דרישה זו אינה מגובה גם בשום מחקר אמיתי שמראה שיש שוני בהיקף התחלואה בין גילאי 6-0, שפועלים באופן רגיל, לבין גילאי 8-6".

    "מעבר לכך, מערכת החינוך לדבריה אינה ערוכה להפעלה מיידית של שינוי מהסוג הזה ודורשת זמן הערכות של 5 שבועות מרגע אישור התקציב, דבר שמשמעותו דחייה של חודשיים נוספים בחזרת תלמידי כיתות א-ב ללימודים".

    "גם מרכז השלטון המקומי מתנגד לשינוי וקורא לאפשר את חזרת כיתות א-ב ללימודים בהקדם בהתאם לכללים שנקבעו, וכך גם רוב חברי קבינט הקורונה".

    "בתוך מספר ימים יתקבלו ממצאי התחלואה בקרב ילדי הגנים ואני מקווה שיאפשרו להחזיר מיד את תלמידי כיתות א-ב ממתכונת החצי-חצי ללימודים מלאים, כולל מערכת הצהרונים וההזנה".



    0 תגובות