מלכיאלי על דברי השר שי: "אם זה היה דרעי כולם היו מזדעזעים"

    ישראל רובין 1 Comment on מלכיאלי על דברי השר שי: "אם זה היה דרעי כולם היו מזדעזעים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי על דברי השר שי שעודד פתיחת בתי הספר בניגוד לחוק: "תדמיין שזה היה השר דרעי או שר חרדי אחר – לא היה עיתונאי שלא היה חוזר על זה בכל מהדורות החדשות וכל כותרות העיתונים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי מתייחס לדברי השר שי שעודד פתיחת בתי הספר בניגוד לחוק: "תדמיין שזה היה השר דרעי או שר חרדי אחר – לא היה עיתונאי שלא היה חוזר על זה בכל מהדורות החדשות וכל כותרות העיתונים. פה בדיוק נמצא הסיפור. את המגיפה הזו אפשר לנצח רק עם אמון מלא וכאשר יש איזו שהיא אי סימטריה בדיווח, בהנחיות, בסיקור. אז בסוף זה מחלחל לאזרחים".

    האזינו

    בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי', אומר מלכיאלי: "כשמדברים על קנסות רק לת"תים ולא למקומות אחרים – יש פה אי סימטריה בסיקור של כל המשבר הזה. אני גם הבאתי בכנסת דוגמאות מסיקור המגיפה בבאקה אל ג'רבייה ויש תמונה של חרדים או מהגימנסיה ויש תמונה של ישיבה חרדית. סיקור של חוף וכתוב למעלה 'בני ברק". יש פה משהו לא צודק בסיקור של המגזר הזה".

    "האם במקומות האלו שיזהר שי מדבר עליהם היו קנסות? אני לא ראיתי שלמקומות לא חרדיים הגיעו שוטרים", מוסיף מלכיאלי.

    מלכיאלי התייחס גם להמלצת נציב תלונות הציבור על השופטים, השופט בדימוס אורי שהם שהמליץ לוועדה לבחירת דיינים 'לבחון את המשך כהונתו של מרן הראל"צ הגר"י יוסף: "מה הוא רוצה? הוא (הגר"י יוסף) נבחר בשביל הדעה הזו, הוא נבחר לייצג את הדת. הוא לא אמור להגיד מה שיכתיבו לו; אבל אין לזה גם התיכנות מעשית (להדחתו)".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מלכיאלי האם לא הזדעזעת מפתיחת הכוללים ? ומפתיחת כל המערכת במגזר החרדי ? אז מה קרה שפתאום אתה מזוזע משי שאומר שהוא תומך בפתיחת מערכת החינוך ע"פ שמירה בחוקי הקורונה