מתאמים ומרחיבים את השירותים

    עפר גדנקן No Comments on מתאמים ומרחיבים את השירותים

    מכבי במחוז הדרום למען החברים:

    11:43
    16.04.24
    חדשות קול חי No Comments on לראשונה בהיסטוריה: כשרות ועדת רבנים לסיב אופטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה זו, יותר מתמיד, חשוב לכל אחד להרגיש כי שירותי הרפואה עושים את המקסימום עבורו ולדעת שיש לו כתובת לכל פניה ובקשה. במכבי במחוז הדרום מכירים את החברים, מבינים את הצרכים הייחודיים של כל קהילה ועושים את המקסימום כדי להתאים את השירות לכלל החברים.

    כך בערד, מכבי ערכה פעילות היקפית בתוככי הישיבות כדי שהבחורים יקבלו את מלוא השירות מבלי צורך להיעזר בשירותים חיצוניים ולצאת מהישיבה. לאחר ביצוע יום בדיקות מרוכז לבחורים שהינם חברי מכבי, נציג מכבי הגיע לישיבה מידי יום, עדכן כל בחור במועד יציאתו מהבידוד, דאג לאספקת תרופות ואישורים עבור הבחורים ועקב אחר מצבם והאם יש צורך בהתערבות רפואית.

    גם בכל הנוגע למתחמי הבדיקות ברחבי המחוז פעלה מכבי כדי שהחברים שלה יקבלו את התוצאות במהירות וביעילות מבלי צורך להמתין רגע מיותר. במתחמי הבדיקות של פיקוד העורף ברחבי המחוז, הוצבו דוגמים ייעודים עבור חברי מכבי שבדקו את החברים והם קיבלו תוצאות מהירות במיוחד.

    ר' אריה קליין, מנהל מגזר חרדי במחוז הדרום: "חשוב לנו לספק עבור החברים את השירות הכי מדויק, בהתאם לצרכים המיוחדים של כל מקום וכל קהילה כדי שנעבור את התקופה הזאת בקלות ובשלווה ככל הניתן. אנו פועלים ביתר שאת, יחד עם הצוותים הרפואיים ומתאמי קשרי הקהילה המסורים ברחבי המחוז כדי שכל חבר במכבי יקבל מענה בכל עת ובכל בקשה לצד שירותי השגרה שממשיכים לתפקד כרגיל. המתאמים עושים עבודת קודש במסירות ראויה להערכה מול החברים".



    0 תגובות