מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי החלים מהנגיף; נתניהו: "כולם נשא תפילה"

    איתי גדסי 1 Comment on מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי החלים מהנגיף; נתניהו: "כולם נשא תפילה"

    נס: כחודש לאחר שחלה בנגיף הקורונה, מרן שר התורה החלים בגיל 92. במהלך כל עת מחלתו התמיד מרן בלימוד התורה והמשיך בסדר יומו כרגיל. ראה"מ התקשר לנכד מרן ואמר לו, העם נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג כדמות שכולה תורה"

    צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישועת ה': מרן שר התורה רבנו חיים קנייבסקי הבריא מנגיף הקורונה היום (רביעי), כך עדכן רופאי האישי של מרן ד״ר אורי רוגובסקי, הרופא שטיפל ברב בחודש האחרון.

    עם פרסום הבשורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם הרב יעקב קנייבסקי נכדו ויד ימינו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א.

    בשיחה התעניין רוה"מ על מצבו של הרב המחלים בס"ד מקורונה "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג נערץ וכדמות שכולה תורה".

    בשיחה עדכן הרב יעקב קנייבסקי את רוה"מ על דברי מרן הרב כי התורה ולימודה הינם ערך עליון ושמירה על העם כולו אך בתנאי שהיא נלמדת בהקפדה על כללי הזהירות ביתר שאת וכי יש לשמור על ההנחיות בהקפדה וללא הקלות בכל כללי השמירה והזהירות.

    ראש הממשלה הביע את הערכתו לרשויות החרדיות שבעמל הפכו לערים ירוקות "בשותפות כוללת, באחריות ובהידברות נשמור על מה שהושג בעמל ונצעיד את ישראל למדינה ירוקה ובטוחה".

    שר האוצר ישראל כץ כתב לאחר הבשורה הטובה: יחד עם המוני בית ישראל, נשאנו תפילה לרפואתו השלימה והמהירה של שר התורה רבי חיים קניבסקי, והיום התבשרנו שהוא החלים מנגיף הקורונה. חַסְדֵי ה' כִּי לֹא תָמְנוּ כִּי לֹא כָלוּ רַחֲמָיו (איכה ג כב).



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברוך השם!!! התפללתי עליו שלוש פעמים ביום, בס"ד הוא יצא מזה..