יו"ר הכנסת: "האנטישמים מסתתרים מאחורי תנועות של צדק חברתי"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת: "האנטישמים מסתתרים מאחורי תנועות של צדק חברתי"

    יו"ר הכנסת יריב לוין נאם בפורום הבלקני למאבק באנטישמיות יחד עם מנהיגים נוספים בעולם. לוין אמר כי זו העת לחשוף יותר את ישראל למדינות העולם, "אני פונה אליכם היום ממזרח תיכון חדש, שונה בתכלית מאשר לפני כמה חודשים"

    יריב לוין בכינוס צילום: שמוליק גרוסמן - דוברות הכנסת
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, נשא דברים הערב (רביעי) בפורום הבלקני למאבק באנטישמיות, בו נאמו גם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו, נשיא האיחוד האירופי, דיוויד סאסולי ואישי ציבור בולטים נוספים מכל רחבי העולם.

    יו"ר הכנסת אמר בכנס למנהיגים מרחבי העולם: "האנטישמיות מעולם לא נעלמה. בימינו יש גם אנטישמים "נאורים", המסתתרים מאחורי דה-לגיטימציה וחרמות על מדינת ישראל, מאחורי תנועות של "צדק חברתי" ו"תקינות פוליטית". זה קורה לא רק בפינות החשוכות ביותר של האינטרנט, אלא בפומבי".

    יו"ר הכנסת פנה למנהיגים ואמר, "עלינו לשאול עצמנו בכנות: איך הגענו למצב הזה? ומה אנחנו יכולים לעשות בנדון?".

    "אני פונה אליכם היום ממזרח תיכון חדש, שונה בתכלית מאשר לפני כמה חודשים. הסכמי השלום שנחתמו, כמו גם התחממות היחסים של ישראל עם סודן, החלו להפיל חומות של חשד ובורות והחליפו אותן בשיתופי פעולה" אמר יו"ר הכנסת.

    לוין סיים את נאומו ואמר, "אני מקווה שאלה יובילו לחשיפה לישראל ולידע רב יותר אודותיה, וכך לרמות נמוכות יותר של אנטישמיות, גם באזורנו. היום אלה יהודים – מחר יהיו אלה אחרים. בואו נגיד לא ל- BDS, לא לסטנדרטים כפולים לגבי מדינת היהודים ולא לאנטישמיות".

    הפורום הבלקני למאבק באנטישמיות אותו מובילה אלבניה שהיא המובילה בין מדינות הבלקן בתחום המאבק באנטישמיות כיום.

    בתקופת השואה עשו האלבנים מאמץ יוצא דופן להצלת יהודים, כך שאלבניה היא המדינה היחידה ביבשת בה מספר היהודים לאחר מלחמת העולם השנייה היה גבוה יותר מאשר לפניה. לא פחות מ-73 חסידי אומות עולם באים ממדינה קטנה זאת, בת פחות מ-3 מיליון תושבים כיום.



    0 תגובות