שר האוצר במתקפה חריפה: "רוצים לדחוף 80 אלף איש מתחת לסף העוני"

    איתי גדסי No Comments on שר האוצר במתקפה חריפה: "רוצים לדחוף 80 אלף איש מתחת לסף העוני"

    שר האוצר יוצא למתקפה חריפה כנגד מדיניות משרד הבריאות, שלטענתו מפלה את העסקים הקטנים ובעלי חנויות הרחוב שנמצאים על סף קריסה טוטלית, "משרד הבריאות התנתק מהעם ונוהג באטימות לב" השר כץ קורא לאשר היום בקבינט הקורונה את פתיחת העסקים הקטנים וחנויות הרחוב

    שר האוצר ישראל כץ צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) בשעות הבוקר צפוי להתכנס קבינט הקורונה לקראת ההכרעה על הקלות נוספות לעסקים בישראל, לאחר תקופת סגר ארוכה שעסקים רבים נותרו סגורים ללא יכולת להתפרנס.

    שר האוצר ישראל כ"ץ שבתקופה האחרונה מאיץ בקבינט לאשר פתיחת עסקים קטנים אומר בדיונים פנימיים לקראת קבינט הקורונה: "חייבים לפתוח מיד את חנויות הרחוב שנמצאות על סף קריסה. מה זו הטרפת הזאת? משרד הבריאות התנתק מהעם ונוהג באטימות לב. די לנהל מאבקי יוקרה על גבם של העוסקים הזעירים" תקף השר כץ את משרד הבריאות.

    שר האוצר סיפר על הקשיים העצומים אותם חווים בעלי העסקים, "אנשים בנו עסקים בעשר אצבעות ונשארים עכשיו חסרי כל. עוד מעט יתחילו הגשמים ויהיה קשה להתחיל. זה פשוט לא יתכן. פותחים טיפולים אישיים ללא מסכות ורק את חנויות הרחוב, שהן הכי בטוחות בעולם, משאירים סגורות" תהה השר כץ.

    השר המשיך ותקף את מדיניות משרד הבריאות שלא מתחשבת בבעלי העסקים הקטנים, "רוצים לדחוף 80 אלף איש מתחת לסף העוני. הפכו את העוסקים הזעירים לאויבי העם, כי אין להם שדולה חזקה. אני לא אוותר ואלחם בשבילם בכל כוחי, כדי לאפשר את חזרתם המיידית לפעילות", הבהיר השר כץ בדיונים הפנימיים.



    0 תגובות