שר החוץ אשכנזי קרא לאיטליה: "הכירו בחיזבאללה כארגון טרור"

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אשכנזי קרא לאיטליה: "הכירו בחיזבאללה כארגון טרור"
    צילום: משרד החוץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתיימה פגישת שר החוץ, גבי אשכנזי עם שר החוץ האיטלקי, לואיג'י די מאיו, במסגרתה חתמו השניים על הסכם לשיתוף פעולה בין המדינות בתחומי החינוך והתרבות. כמו כן ישראל ואיטליה סיכמו על העברת מנות חיסונים לקורונה לישראל.

    בפגישה, דנו השרים בסוגיות אסטרטגיות אזוריות ועל מעגל שיתופי הפעולה המסחריים והתיירותיים העתידיים הקורמים גידים בימים אלו עם החתימה על הסכמי השלום והנורמליזציה עם איחוד האמירויות, בחריין וסודאן.

    השר אשכנזי אמר בפגישה: "הסכמי אברהם הם חלון הזדמנויות לחידוש ההידבקות בינינו לבין הפלסטינים לקראת פתרון צודק ובר קיימא של שלום וכבוד הדדי. לצערי, מי שממשיכה לסרב לנצל את חלון ההזדמנות, זו הנהגת הרשות הפלסטינית".

    שר החוץ אשכנזי סיפר, "ביקשתי משר החוץ האיטלקי לנצל את ביקורו מחר ברמאללה לשכנע את הנהגת הרשות, לחזור לשולחן המו״מ למען עתיד טוב יותר לילדינו".

    בנוסף קרא שר החוץ לאיטליה, "להכיר בחיזבאללה כארגון טרור, לקדם הכרה כזו באיחוד האירופי ולהצטרף לגל המדינות להכיר בחיזבאללה כארגון טרור".

    ישראל ואיטלה סיכמו על העברת מנות חיסונים לקורונה לישראל, לקדם הכרה כזו באיחוד האירופי ולהצטרף לגל המדינות להכיר בחיזבאללה כארגון טרור".

    מדובר בביקור הראשון בישראל כשר החוץ האיטלקי. השר די מאיו פתח את ביקורו המדיני בין יומיים במשרד החוץ, ולאחר מכן יבקר ביד ושם וייפגש עם בכירים ישראלים נוספים.



    0 תגובות