דרעי: "כשהמשק מתחיל להיפתח גם בתי הכנסת צריכים להיות פתוחים"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי: "כשהמשק מתחיל להיפתח גם בתי הכנסת צריכים להיות פתוחים"

    השר דרעי כותב הערב על רקע אישור שלב ב' בתוכנית היציאה מהסגר, כי " כשהמשק מתחיל להיפתח גם בתי הכנסת צריכים להיות פתוחים תוך הקפדה על שמירת ההנחיות; אמשיך לפעול לאישור מתווה לעריכת חופות, בר מצוות בריתות ולהבדיל גם הלוויות" | גפני: "בתי הכנסת אינם רק של הציבור החרדי"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע אישורו בקבינט של שלב ב' בתוכנית היציאה ההדרגתית מהסגר, כותב הערב (מוצ"ש) יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כי כאשר המשק נפתח – יש לפתוח גם את בתי הכנסת, כפי שנעשה: "קבינט הקורונה אישר את בקשתי לפתוח החל ממחר בבוקר את בתי הכנסת בצורה מצומצמת, של 10 מתפללים במבנה".

    "במדינה יהודית", ממשיך דרעי "כשהמשק מתחיל להיפתח גם בתי הכנסת צריכים להיות פתוחים תוך הקפדה על שמירת ההנחיות. לצד הפתיחה המבוקרת של העסקים שחשובה מאד כדי לשמור על הפרנסה, אני ימשיך לפעול בממשלה ובקבינט לאישור מתווה הגיוני ואחראי לעריכת חופות, בר מצוות בריתות ולהבדיל גם הלוויות. אלו אירועים בעלי משמעות במעגל החיים היהודי ועבור בני המשפחה ולכן יש לפעול לאישור מתווה שיאפשר למשפחה הקרובה להשתתף באירועים תוך הקפדה מחמירה על כל ההנחיות ומניעת הדבקה".

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הוציא הודעה לתקשורת גם הוא בנושא והזכיר כי בתי הכנסת אינם של הציבור החרדי בלבד: "לאחר ההתקפות נגד הציבור החרדי שהיה ראוי לבקש ממנו סליחה, כאשר במאמץ משותף הערים החרדיות הפכו להיות ירוקות, כעת החלה ההתקפה נגד ההחלטה שבבתי הכנסת יכולים להתפלל 10 אנשים כמו שניתן בכל ההתקהלויות האחרות. בתי הכנסת אינם רק של הציבור החרדי, וההתקפות נגדם יימשכו על ידי אלו שזה המקצוע שלהם כשהעובדות לא ישנו דבר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרעי מדבר שטויות המגזר שלו כל בקורונה שוב הוא רוצה שיהיה בלגן הוא רוצה לפתוח עוד מעט בחירות כדי שיהיה טוב עים החרדים שיבחרו בו ולא מענין את דרעי שאנשים ידבקו בושה לך לך הביתה