נהרס בית המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on נהרס בית המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד

    לאחר פסיקת העליון: בית המחבל חליל דויכאת, שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד – נהרס על ידי כוחות צה"ל

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל הרסו הלילה (בין ראשון לשני) את בית המחבל ח'ליל עבד אלחאלק מוחמד דויכאת בכפר רוג׳יב שבשומרון.

    מדובר כזכור במחבל שביצע את הפיגוע בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל סמוך לצומת סגולה בפתח תקווה לפני כחודשיים.

    כזכור, שופטי בית המשפט העליון הושפטים נועם סולברג ויעל וילנר דחו לפני כשבוע את עתירת משפחת המחבל וקבעו כי הבית ייהרס.

    במהלך פעולות ההריסה על ידי כוח צה"ל התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים שהבעירו צמיגים ויידו אבנים ובקבוקי צבע. לוחמי צה"ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

    סיוון אוחיון, אלמנתו של הרב שי ז"ל החברה בפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות מסרה בתגובה להריסת בית המחבל שרצח את בעלה: "אנחנו שמחים שהריסת בית המחבל הסתייעה ומחזקים ומחבקים את כוחות הבטחון שמחרפים את נפשם בכדי להגן על תושבי א"י".

    אוחיון הוסיפה: "אנחנו לא נשתוק ולא נבליג על דם יהודי שנשפך לחינם רק בגלל שנאה מושרשת, שתקנו די שנים רבות! צריך לפקוח את העיניים ולהפסיק להושיט את הלחי השניה".

    "עומד מולנו אויב שנותן הרגשה כאילו הוא קורבן ומסכן ואנחנו מגודל רחמנותנו ממשיכים לפרנס אותו ולדאוג לו, באף מדינה אחרת בעולם לא היו נותנים לזה מקום. אנחנו מתפללים לקב"ה ומבקשים יום יום את האמת כפי שבעלי ביקש אותה תמיד, שנדע להבחין בין טוב לרע ונשכיל לנתב את הרחמנות והדאגה שלנו למקומות הנכונים, הראויים והאמיתיים", אמרה אוחיון.

    בתנועת "אם תרצו" הגיבו להריסת הבית ומסרו: "מעט מדי מאוחר מדי. רצח הרב לא היה קורה אילו שופטי בג"ץ היו מפסיקים לרמוס פעם אחר פעם את מדיניות הבטחון של מדינת ישראל. מחבלים פוטנציאליים רואים כיצד שופטי בג"ץ מצמצמים הריסת בתים, מונעים גירוש מחבלים ושלילת תושבותם ואומרים לעצמם כי המחיר על רצח ישראלים לא מצדיק את ביטול הפעולה. ככה זה כשבבג"ץ יושבים פוליטיקאים ממפלגת מרצ עם גלימות".



    0 תגובות