מקלב תוקף: "חוסר האמון וההיגיון יביאו לדחיית ההחלטות בכנסת"

    איתי גדסי No Comments on מקלב תוקף: "חוסר האמון וההיגיון יביאו לדחיית ההחלטות בכנסת"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב תוקף את החלטת הקבינט להגדיל את הקנסות כנגד בעלי עסקים ומוסדות חינוך. ח"כ יעקב אשר הגיב להחלטה: "החלטה אומללה שלא תורמת דבר למאבק בתחלואה"

    מכחישים. אריה דרעי עם משה גפני במליאת הכנסת צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האישור הדרמטי בקבינט הקורונה להגדיל את הקנסות על בעלי העסקים, ובעלי האירועים ואף כנגד מוסדות החינוך, המפלגות החרדיות הודיעו כי יתנגדו לחוק בהצבעה בכנסת. סגן השר אורי מקלב תקף את ההחלטה הקשה ואמר, "זה ניתוק וניכור מהשטח ומהציבור בישראל. אי אפשר לקבל החלטות כאלה כאשר ישנו חוסר אימון בציבור, הקבינט צריך לרדת ולשמוע את בעלי העסקים. – הם מקבלים החלטות והעם לא איתם".

    סגן השר הוסיף ותקף, "הקנסות הללו הם מכה קשה לעסקים, כל ענישה חייבת להיות מידית, זה מה שעושה את ההבדל בין מדינה הקשובה לאזרחיה למדינה אשר לא קשובה לאזרחיה. – אין לי ספק כי ההשלכות של התקנות על הציבור, חוסר האמון וההחלטות הבלתי הגיוניות יביאו את הכנסת כולה לדחות את ההחלטות האלה באופן גורף".

    יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר הגיב להחלטת הקבינט ואמר: "משרד הבריאות מנותק לצערי מהפרקטיקה ומהחיים, מדובר בהחלטה אומללה שלא תורמת דבר למאבק בתחלואה. השר דרעי היטיב להסביר את הדברים בקבינט וחבל שעמדתו לא התקבלה. אנחנו נתנגד להצעה".



    0 תגובות