דרישה מהמשטרה: לחקור את משליכי בקבוקי התבערה אל עבר בית אורות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דרישה מהמשטרה: לחקור את משליכי בקבוקי התבערה אל עבר בית אורות

    בעקבות השלכת בקבוקי התבערה לשכונת בית אורות בירושלים, פנו תושבי השכונה למשטרה בדרישה לחקור את המחבלים בחשד לניסיון רצח. עו"ד חיים בלייכר: "מצפים שהמשטרה והפרקליטות יתייחסו לפיגוע במלוא החומרה"

    בקבוק תבערה | אילוסטרציה
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי בית אורות בירושלים, פנו בדרישה ממשטרת ירושלים לחקור את המחבלים אשר השליכו בקבוקי תבערה אל עבר השכונה על עבירת ניסיון לרצח של משפחות השכונה.

    האירוע החמור אירע בשבוע שעבר, בשעות הערב המאוחרות השליכו המחבלים שמונה בקבוקי תבערה אל עבר שכונת הקראוונים בית אורות. ארבעה מהבקבוקים התלקחו בשטח השכונה, בתושיית התושבים ומאבטח השכונה כובו השריפות ללא פגיעות ברכוש ובנפש.

    בדרישה שהוגשה באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו נכתב כי נודע לו כי נעצרו חשודים בביצוע הפיגוע. לאור כך, דורשים התושבים לחקור את החשודים על מעשיהם בחשד לניסיון רצח של משפחות השכונה, ולקבל עדכון בהתקדמות החקירה.

    עו"ד בלייכר הדגיש במכתבו לתחנת שלם, כי מדובר בניסיון רצח. בנוסף התריע בפניהם: "אירוע הטרור היה יכול להסתיים בקלות בהתלקחות הקרוואנים ובאבדות רבות בנפש". עוד צויין במכתב כי באותה העת שהו במקום הפיגוע נשים וילדים אשר מתגוררים בשכונה".

    עו"ד בלייכר מסר "זריקת בקת"בים לעבר בתי מגורים בייחוד כאשר מדובר בבתים בסכנת התלקחות מהווה פיגוע טרור וניסיון לרצח של רבים. אנו מצפים שהמשטרה והפרקליטות בהמשך יתייחסו לפיגוע במלוא החומרה ויעשו את המוטל עליהם כדי להכניס את הטרוריסטים לשנות מאסר רבות".



    0 תגובות