ראה"מ נפגש עם ר"מ רומניה: "נחתום היום על אמנה להימנע ממיסוי כפול"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נפגש עם ר"מ רומניה: "נחתום היום על אמנה להימנע ממיסוי כפול"
    צילום: לעמ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראש ממשלת רומניה לודוביק אורבן. בפתח הפגישה סיפר ראה"מ על השיחה עם קנצלר אוסטריה היום, "לפני רגעים אחדים שוחחתי עם עמיתנו סבסטיאן קורץ מאוסטריה. אמרתי לו שעם ישראל עומד לצדה של אוסטריה, כשם שאני יודע שגם העם ברומניה, וכך גם רבים אחרים כנגד הברבריות של הטרור האסלאמי". נתניהו הוסיף, "אנו משתפים פעולה באמצעות המודיעין שלנו ובכל דרך אפשרית אחרת".

    עד סיפר ראש הממשלה כי גם בעניין הקורונה, "אתמול שוחחתי עם ידידי קיריאקוס מיצוטאקיס מיוון, כדי לראות כיצד נוכל לשתף פעולה בנוגע לקורונה. ולפני שעתיים שוחחתי עם עמיתנו אנדריי באביש מצ'כיה, כדי לבחון שוב כיצד נשתף פעולה יחד ונסייע זה לזה."

    ראש הממשלה הדגיש כי "זה דבר שקורה בשגרה עם רומניה. ידידותנו הייתה חזקה מאוד לאורך שנים רבות – בין העם בישראל לעם ברומניה. עוד הוסיף, "ישראל ורומניה משתפות פעולה בתחומים רבים: בהגנת סייבר, בניהול משאבי מים, בחקלאות, בבריאות, בחלל ובתחומים רבים אחרים".

    ראה"מ סיפר על ההסכמים שיחתום היום עם עמיתו, "הדבר החשוב ביותר הוא שנאפשר שיתוף פעולה בין המגזר העסקי שלנו, נחתום היום על אמנה להימנע ממיסוי כפול, שמניסיוני, היא דבר שתמיד מגביר סחר והשקעה במהירות רבה".

    נתניהו הודה לראש ממשלת רומניה, "על כך שסייעתם לנו במהלך השנים להציג טיעון הגיוני בפני האיחוד האירופי". ראה"מ הוסיף, "אנו נמצאים בתקופה של שלום. אנו עושים שלום. עשינו הסכמי שלום ונורמליזציה עם שלוש מדינות ערביות בשישה שבועות".

    בסיום דבריו אמר נתניהו, "נמשיך להעריך את הסיוע שלכם בהסברה לאיחוד האירופי את הנסיבות המשתנות במזרח התיכון, שמקדמות שלום ושגשוג לכולם".

     



    0 תגובות