לניאדו: נפתחה יחידה לכף הרגל

    עפר גדנקן 1 Comment on לניאדו: נפתחה יחידה לכף הרגל

    המחלקה האורטופדית במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו ממשיכה להשתדרג !
    נפתחה יחידה לכף רגל בניהולו של ד"ר אהרון ליברזון

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה האורטופדית במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו, שרק לפני כשנה וחצי, נכנסה למשכנה החדש , ממשיכה להשתדרג. לצוות המחלקה הבכיר גויסו שני מומחים בעלי שם בתחום בעיות של כף רגל : ד"ר אהרון ליברזון וד"ר מיכאל אלפרסון, שניהם בעלי מומחיות במגוון רחב של בעיות אופיניות לכף רגל : תיקון עיוותים, דורבן, בעיות הנוגעות לגידים ועצבים בכף הרגל, ניתוחי קיבוע חיצוני, החלפת מפרק קרסול,  ביצוע ארטוסקופיות לבעיות קרסוליים ועוד. כמו כן, תעניק היחידה ייעוצים במרפאות החוץ, כולל המלצות על מדרסים ונעליים אורטופדיות במידת הצורך. היחידה תעניק גם שירות וייעוץ לסובלים מבעיית כף רגל סוכרתית, הטיפול ינתן ע"י ד"ר רומן ליברזון, העוסק בכך כבר שנים רבות. צוות היחידה נערך גם לקבלת סטודנטים וסטאזרים ויעסוק בהוראה אקדמית, לצד מתן טיפול לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון.

    ד"ר ליברזון וד"ר אלפרסון עובדים יחד, כמומחי כף רגל כבר שנים רבות, והם מביאים ליחידה חזון טיפולי המציעONE STOP SHOP FOR FEET   . האפשרות לקבל את כלל הטיפולים הנוגעים לכף רגל, ביחידה אחת המרכזת את כלל המידע הרפואי הרלוונטי, מאפשרת להעניק טיפול מיטבי למטופלים, לקצר זמני החלמה ושיקום וכמובן לקצר תורים.

    ד"ר קלוד פיקאר, מנהל המחלקה האורטופדית בירך את ד"ר ליברזון וד"ר אלפרסון על הצטרפותם לצוות הבכיר במחלקה ואמר כי "האמון שהציבור מביע בסגל המחלקה האורטופדית מחייב אותנו להמשיך ולפתח את ההון האנושי ולהעניק את כלל הטיפולים האורטופדיים".

    מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו ציין כי "האתגר שלנו, כהנהלת לניאדו, הינו להמשיך לפתח שירותים רפואיים, גם בתקופת הקורונה. זיהינו את הצורך הקיים באוכלוסיה לטיפולי כף רגל וגייסנו צוות רפואי בכיר , בעל נסיון ומוניטין, על מנת להעניק את הטיפול ברמה הגבוהה ביותר"

    לקביעת תור ניתן להתקשר למספר  098609336



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הזמן. שנים שסבלתי מבעיות דרבן בכף הרגל. רק אחרי שנים ארוכות התאימו לי בפיקספיט מדרסים שפתרו את הבעיה ב -85%. לפני זה שנים סבלתי ולא ידעתי למי לפנות.