קרב צמוד בארה"ב: ביידן במרחק 6 אלקטורים מניצחון

    קלמן טלר No Comments on קרב צמוד בארה"ב: ביידן במרחק 6 אלקטורים מניצחון

    קרב צמוד בפנסילבניה ובגורגיה. באריזונה, ספירה של 500 אלף מעטפות חדשות שלא נכללו בספירה. במשיגן למרות המחאות הספירה נמשכת. צוותו של הנשיא עתר במספר מדינות לעצירת הספירה בכדי לערוך בדיקה יסודית על תהליכי הספירה. גוליאני: משקיפים רפובליקאים הורחקו בכוח במספר מקומות בהם נערכה ספירה

    צילום: מטה הבחירות של ג'ו ביידן
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה בבחירות לנשיאות ארה"ב. אחרי ספירת 95% אחוז מהקולות בג'ורג'יה. הנשיא טראמפ עם 49.6% מהקולות מול ביידן שהשיג 49.1% מהקולות, מדובר בפער של 23 אלף קולות.

    גם לאחר שהסתמן ניצחון ברור לטראמפ, אחרי ספירת 91% אחוז מהקולות בפנסילבניה
    טראמפ מוביל עם 50.63% (3,220,597) מול ביידן עם 48.22% (3,067,410).

    כעת מספר האלקטורים שמחזיק ג'ו ביידן עומד על 264 אלקטורים מול הנשיא טראמפ שמחזיק ב-217 אלקטורים. עוד 6 אלקטורים וג'ו ביידן מנצח את הקרב הצמוד.

    באריזונה נודע אמש כי חלה טעות בספירת הקולות, לאחר שהגיעו 515 אלף מעטפות בימים האחרונים שלא נספרו, ואמש החלה ספירה מחדש. הפער לפני ספירת הקולות עומד על 74 אלף קולות לטובת ביידן, כך שהניצחון לא ברור לאף צד.

    במשיגן מושל העיר הודיע על המשך ספירת הקולות למרות העתירה של צוות הנשיא לבית המשפט עליון לעצור את הספירה ולבדוק את כל החשדות. מאות מתושבי האזור מוחים מחוץ לאולם הספירה בגלל החשד לאי סדרים בספירה.

    בתוך כך, אמש החלו התפרעויות בפורטלנד בעקבות הבחירות המשמר הלאומי הוזעק בכדי לשמור על הסדר באזור. בפוקס ניוז דווח כי על כל שלושה משקיפים דמוקרטים היה רק רפובליקני אחד.

    עורך דינו של הנשיא טראמפ רודי ג'וליאני ערך מסיבת עיתונאים, בה הביא מספר חשדות כבדים לזיופים במהלך הבחירות. בן היתר סיפר ג'וליאני כי ישנם עדויות על הרחקת משקיפים רפובליקאנים בכוח במהלך ספירת הקולות. שריפת מעטפות ועוד שלל בעיות שהם דורשים לחקור.

     

     



    0 תגובות