כלי התקשורת בארה"ב: גו' ביידן הנשיא ה-46 של ארה"ב

    איתי גדסי 2 Comment on כלי התקשורת בארה"ב: גו' ביידן הנשיא ה-46 של ארה"ב

    לאחר 4 ימים דרמטיים ללא הכרעה, כלי התקשורת הכריזו על ג'ו ביידן כנשיא ארה"ב, לאחר הדיווח על ניצחון בפנסילבניה | נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב לפני זמר קצר כי הבחירות רחוקות מלהסתיים, "ניצחתי את הבחירות בפער גדול"

    ג'ו ביידן צילום: Gili Yaari / Flash 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ארבעה ימים מתוחים ודרמטיים במעצמה החזקה בעולם, הערב (שבת) הכריזו כל כלי התקשורת בארה"ב על ג'ו ביידן כנשיא הנבחר של ארה"ב, לאחר שדיווחו כי ניצח בפנסילבניה וגרף 20 אלקטורים נוספים. ג'ו ביידן כתב זמן קצר לאחר ההכרזה: "אמריקה, אני חש כבוד על שבחרתם בי להנהיג את ארצנו הגדולה. העבודה שמצפה לנו תהיה קשה, אבל אני מבטיח לכם זאת: אהיה הנשיא של כל האמריקנים – בין שהצבעתם לי ובין שלא. אדאג להצדיק את האמון שנתתם בי".

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא מתרגש כלל מהכרזת כלי התקשורת ואינו מקבל את ההליך של ספירת הקולות אמר כי "הבחירות רחוקות מלהיגמר". קמפיין טראמפ אמר בתגובה: החל מיום שני נתחיל בשורה של תביעות משפטיות כדי להבטיח שחוקי הבחירות אכן מולאו ושאכן יוכרז על הזוכה החוקי: "הבחירות האלה רחוקות מסיום".

    נשיא ארה"ב כתבל לפני סמן קצר: "ניצחתי את הבחירות בפער גדול". עורכי דינו של הנשיא יקיימו מסע"ת הערב ב18:30 שעון ישראל בפילדלפיה שבפנסילבניה.



    2 תגובות

    מיין תגובות