העימות בין הדמוקרטים לרפובליקנים: "מקווה שביידן לא יחזיר את השגרירות"

    אסתי פלד 1 Comment on העימות בין הדמוקרטים לרפובליקנים: "מקווה שביידן לא יחזיר את השגרירות"

    דובר המפלגה הדמוקרטית בישראל איתן קושניר, ומנהל הקמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל אמיר שניידר בעימות ב"מהדורה המרכזית" על רקע אי ההכרעה בינתיים בבחירות לנשיאות ארה"ב. האם ביידן ישנה את היחס כלפי ישראל. והיחס הצפוי בין ממשלת ישראל לממשל האמריקני

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איתן קושניר דובר המפלגה הדמוקרטית בישראל, ואמיר שניידר מנהל הקמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל בעימות משותף ל"מהדורה המרכזית" לאחר מערכת הבחירות שטרם הוכרעה לנשיאות ארה"ב, והאם ביידן ישנה את מדיניות הנשיא טראמפ מול ישראל בצורה קיצונית.

    שניידר: "בתי המשפט וועדות הבחירות צריכים לברר את תוצאות הבחירות במידה ויש צד אחד צודק אז הצד השני יפנה את מקומו ללא בעיות".

    קושניר: "א. מדינת ישראל לא צריכה לחשוש מביידן כנשיא כמו שלא חששה מאובמה כנשיא. ישאל מהווה נכס אסטרטגי בשביל ארה"ב ולכן לא צריכה לחשוש. יש תקופות יותר טובות ופחות, גם ממשלים רפובליקנים היו בוויכוחים עם ממשלות ישראל. אי אפשר לומר שטראמפ היה הנשיא הכי טוב לישראל".

    שניידר: "הנשיא טראמפ לא יעשה צעדים דרסטיים, אני רק מקווה שביידן לא יהפוך החלטות טובות של הנשיא כמו העברת השגרירות והכרה בגולן כשטח ישראלי. אבל עדיין טראמפ נמצא בשלב של ההשגות בוועדות הדמוקרטיות. ומה שיפסקו נקבל".

    קושניר: "ראה"מ בשיחה עם טראמפ אמר שממשלת ישראל יודעת לעבוד עם כל ממשל בארה"ב למרות שטראמפ ניסה למשוך את נתניהו בלשונו".

    קושניר: "אני לא יודע מה יהיה בשנה הראשונה של ביידן. הנושא הראשון של הנשיא ביידן זה לא יהיה המו"מ עם הפלסטינים. ארה"ב מלא בבעיות".

    שנידר: "זה לא שישראל לא מעניינת. ביידן התעקש להכניס את החזרה להסכם הגרעין האיראני ביידן התעקש להכניס את זה זה מה שהוא יזם בעצמו".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין איך הוא יהיה עם הישראלים…