שליח חב"ד בחברון: "השנה שבת חיי שרה תהיה שונה"

    ארי טננבוים 2 Comment on שליח חב"ד בחברון: "השנה שבת חיי שרה תהיה שונה"

    שליח חב"ד בחברון הרב איציק ניימרק בראיון לאתר: אברהם אומר להם, השנה, חד פעמי, אני רוצה שתרגישו בעצמכם מה כל עם ישראל מרגיש אצלכם. אני מקבל סך הכל טלפון אחד ביום. אני מסביר "קורונה" והצד השני לא מתווכח, הוא מבין. משפיל מבט וקול ומזדהה עם הצרה הכללית שכולם נמצאים בה.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנחנו תמיד יודעים שבשבת חיי שרה חברון מפוצצת מאורחים. איך תיראה שבת חיי שרה התשפ"א?
    זוהי שבת מיוחדת. כל שנה כבר חודשיים לפני חג חיי שרה הטלפון לא מפסיק לצלצל. 'האם אפשר לבוא שבת'. ואני מנסה להסביר בעדינות "אמממ… הכל תפוס". בצד השני איש מבוגר מנסה לשכנע אותך: "זרוק אותי בפינה של הסלון עם מזרן אני יסתדר". אני בעיניים רואה את אבא שלי ואומר: "מה אני יתן לאבא שלי לישן על מזרון בקצה הסלון? אולי אני אתן לו את המיטה שלי ואז אני נזכר שאת המיטה שלי כבר נתתי לבן משפחה אחר ששריין את המקום ממוצאי שבת חיי שרה שנה הבאה…"

    ומה השנה?
    סך הכל טלפון אחד ביום. אני מסביר "קורונה" והצד השני לא מתווכח, הוא מבין. משפיל מבט וקול ומזדהה עם הצרה הכללית שכולם נמצאים בה.

    מה המסר שלך השנה?
    אני חושב שהיחודיות של חג חיי שרה השנה זה שאברהם אבינו קובע לנו: החסד שלו לא מוגבל רק לחברון. הוא רוצה שהשנה החסד יהי בכל מקום ועיר באהבה רבה ודיבוק חברים (כמובן לפי כללי הריחוק).

    מה תושבי חברון צריך להרגיש בשבת זאת?
    אברהם אומר להם, השנה, חד פעמי, אני רוצה שתרגישו בעצמכם מה כל עם ישראל מרגיש אצלכם. השנה זה "אנא ומלכא בלחודוהי".

    הרב ניימרק מסיים: שנה הבאה בחברון הבנויה עם שפע מקום של אירוח. שבת שלום וחג חיי שרה שמח.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עצוב ומובן זה כל מה שיוצא לי מן הלב. תטשבי חברון היקרים אנא שימו את תפילתכם בקברי האבות והאמהות. לגאולה אמיתית והשלימה מיד ממש. שאלה: האם קברי כל האבוצ פוחים בשבת חיי שרה השנה?

      1. לא אורה.אני מצטרפת לתפילתך1תבוא גאולה ממש בקרוב.אמן