נציב תלונות השופטים דחה תלונה מוצדקת על השופט: "מלצר לא ידע"

    ישראל רובין 4 Comment on נציב תלונות השופטים דחה תלונה מוצדקת על השופט: "מלצר לא ידע"

    נציב תלונות השופטים שקרא להדחתו של מרן הראש"ל בגין דבריו כנגד הרפורמים. דחה תלונה מוצדקת כנגד שופט העליון מלצר, שהפר את הוראות הבריאות בעת שחיתן את בנו בניגוד לחוק. השופט אפי' לא יקבל הערה, הנימוק "הוא לא ידע"

    שופט העליון חנן מלצר צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מקומם שחושף ארגון זכויות האדם בצלמו, לפני מספר חודשים פורסם בגלי צה"ל שהמשנה לנשיאת בית משפט העליון השופט חנן מלצר ערך חתונה כנגד הנחיות הבריאות לבנו עם שבעים משתתפים במקום סגור, כשעל פי החוק חתונה הייתה להתקיים במעמד 20 משתתפים בלבד.

    בעקבות הפרסום פנה ארגון זכויות האדם בצלמו בקובלנה רשמית לנציב תלונות הציבור על שופטים השופט בדימוס אורי שוהם, בדרישה לנזוף פומבית בשופט אשר הפר בפומבית את הנחיות הקורונה. בתלונה אף נטען כי איך ייתכן ששופט ידון בנושאים הקשורים להפרות הנחיות קורונה כאדר הוא עצמו מפר אותם בפומבית.

    למרבה ההפתעה היום (שלישי) החליט כבוד הנציב לדחות את התלונה. בהחלטתו קובע הנציב שאין כל ספק שאכן נעברה העבירה. אולם מבדיקה שלו עם כבוד השופט חנן מלצר עולה שהשופט הבין כי אין בעיה עם כמות של 70 איש בחתונת בנו ולכן אף הוציא כסף רב בעניין בשכירת אולם וחדרים במלון. ולכן התלונה נדחית על הסף.

    מארגון בצלמו נמסר: "מדובר בהחלטה מקוממת. כל אזרח יודע שאי ידיעת החוק אינה פוטרת את העובר עליו. מתברר שזה כל אזרח . ולא שופט עליון. שוב מתברר שישנו דין אחד לאזרח פשוט ודין שונה לשופטי העליון. להם יש הנחת סלב. נמשיך לפעול למידה שווה של צדק לכל כי "חנן מלצר לא ידע שקול לרחמים לא ידע".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בית המשפט לבדיחות שלום, יש לי בדיחה, ביבי מואשם בכמה תיקים למרות שהוא לא ידע שנעברה כאן עבירה לפי תקנון של היועמ"ש, מלצר שופט עליון עבר עבירה, אם היו מחליפים את התפקידים בין מלצר לביבי, ביבי יהי שופט עליון ומלצר יהיה ראש הממשלה,1. איזה עונש יתנו להם? 2. האם יוותרו לביבי או יאשימו אותו, וכן למלצר,
      תשובה.
      אם את מלצר מאשימים סימן שזה לא מלצר, ואם מזכים את מלצר, זה מלצר,
      וכן מאשימים את ביבי סימן שזה ביבי, ואם מזכים את ביבי, סימן שזה לא ביבי,
      למסכנה.
      לשניהם צריך להחליף את השם, אולי השמאל יבין את שקרי היועמ"ש והימין יפגין כמו השמאל נגד הפרקליטות
      אני מקווה שלא צחקתם
      כי זה מעציב

    2. 2

      ערב טוב עם זה נקרא שופט אז פני הדור כפני הכלב שישים מראה מול הפרצוף שלו והוא מעיד לתת מוסר למישהו אחר בושה וחרפה

    3. 1

      השופט מלצר היה יכול להתקשר לפיקוד העורף ולשאול מה מותר ומה אסור שזה היה לוקח בערך 10 דקות, והחבר שלו הנציב שוהם החליט לדחות את התלונה נגדו. אבל אזרח שלא יודע או לא מבין מה כתוב בחוק בכרך ד' עמוד 473 פיסקה אא(ב332) בתיקון לחוק 8359ג משנת 1986 בכרך ח' עמוד 266 פיסקה ד(55) אינו פטור מעונש. צריך לבדוק האם הנציב שוהם בהיותו בעבר שופט היה כ"כ סנגורי בפסיקותיו כמו כעת לחבריו.