הליכוד: "באופוזיציה של לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה"

    איתי גדסי 1 Comment on הליכוד: "באופוזיציה של לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה"

    בליכוד תקפו את ההפגנות הבלתי חוקיות בחלקם שארגנה 'יש עתיד' כנגד ראה"מ, במהלך השבת במהלכם היו מספר ניסיונות לחסימת כבישים. בליכוד אמרו, "כנראה שלוירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לוירוס ה"רק לא ביבי". יעלון: "לא מאפשרים מחאה דמוקרטית"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך השבת יצאו עשרות פעילי יש עתיד להפגנות יחידים על צמתים וגשרים ברחבי ישראל, במחאה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שלטענתם ממשלתו נכשלה כלכלית ובריאותית, ח"כ בוגי יעלון אמר בהפגנה, "שוב הלחץ והרוח הרעה המנשבת מבלפור, משפיעים כנראה על שיקול הדעת של מפקדים במשטרה. לא מאפשרים מחאה דמוקרטית ומפעילים אלימות מיותרת נגד אזרחים שוחרי חוק".

    בליכוד הגיבו להפגנות כנגד ראש הממשלה ואמרו, "אחרי שבגיבוי רוב אזרחי מדינת ישראל ראש הממשלה נתניהו הביא שלושה הסכמי שלום, מביא מיליוני חיסונים ושומר על דירוג האשראי הגבוה של ישראל, מצער שבאופוזיציה בראשות יאיר לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה".

    עוד הוסיפו בליכוד, "כנראה שלוירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לוירוס ה"רק לא ביבי".

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לליכוד וכתב, "הביקורת של נתניהו עלי הערב נועדה להסב את תשומת הלב מהמבוכה שגרמה מסיבת העיתונאים שלו. נתניהו ניסה להתהדר בכך ש-32 מדינות הקדימו אותנו בהזמנת החיסון של פייזר ויקבלו אותו לפנינו".

    במהלך ההפגנה על כביש 1 ניסו לחסום המוחים את הכביש לנסיעה, המשטרה עצרה 8 מפגינים. מהמשטרה נמסר: בהמשך לתהלוכה הבלתי חוקית, משטרת ישראל נאלצה לחסום לתנועה את כביש 1 לכיוון מזרח, על מנת לשמור על בטיחותם וביטחונם של המפגינים, שצועדים במרכז הכביש תוך שיבוש התנועה ולא נשמעים להוראות המשטרה.

    המשטרה הקימה מספר מחסומים במטרה לבלום את התקדמות המפגינים, להוריד אותם מצירי התנועה ולפתוח את הכביש. המשטרה עצרה עד כה 8 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עים.ראש.הממשלה.לא.היה.מאושם.ב.3.תיקים.פליליים..ומתנגד.לצאת.לניבצרות.עד.גמר.משפטו.כמו.שעשו.מנהיגים.לפניו.?והבלגן.שיש.היום.בממשלה.בגלל.ביבי.נתניהו.שעושה.הכול.כדי.לא.לבצע.הסכם.חילופי.שהו.חתום.עים.גנץ.והשנאה.שהו.עושה.על.עם.ישראל.בין.אחים.בעזרת.בנו.יאיר.שמשום.מה.הו.שותק??ולהקתו.שאין.יום
      שהם.מתקיפים.את.המערכת.המשפטית.ואת.כול.הציבור.מכול.המפלגות.שהו.ערס.להם.את.הכלכלה.והבריאות.בגלל.הסכמים.עים.החרידים.עים.היה.מכבד.את.עצמו..ואת.העם.ויוצא.לניבצרות.לא.הייתה
      שום.סיבה.לשום.הפגנות.היות.שהו.פעל.עיפ.הנוהל.התקין.שמחיב.אותו.כראש.ממשלת.ישראל.???