מבצע בעינית: עדשות מולטי-פוקל החל מ-749 ש"ח

    עפר גדנקן No Comments on מבצע בעינית: עדשות מולטי-פוקל החל מ-749 ש"ח

    קניית משקפיים היא לא עניין של מה בכך. כדי להשלים את הרכישה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם – כדאי להתייעץ ולרכוש באופטיקה המעמידה לרשותכם מומחים בעלי ניסיון בתחום החשוב. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר ניגשים לרכוש משקפי מולטי-פוקל, הדורשות מיומנות ומקצועיות רבה במיוחד.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת האופטיקה עינית, המהווה את אחת מהשחקניות הדומיננטיות ביותר בישראל בשוק האופטיקה, מציעה לכם לרכוש את משקפי המולטי-פוקל בליווי מקצועי אדיב, וכעת – אף במחיר משתלם; זוג עדשות מולטי-פוקל החל מ-749 ₪ בלבד. ההטבה המשתלמת מצטרפת להטבות קופות החולים השונות.

    לא הסתגלתם? לא נורא. רשת עינית מעניקה ללקוחותיה שלושה חודשי הסתגלות, במהלכם ניתן לקבל חזרה את עלות העדשות, במידה והן אינן מתאימות לכם. המבצע בכפוף למרשם ובדיקת אופטומטריסט.

    רשת 'עינית' מציעה מגוון מותגי יוקרה עדכניים, יועצים להתאמת מסגרת אישית, מעבדה בכל חנות, אופטומטריסטים מוסמכים והמכשור המתקדם ביותר. לעינית צוות מכירות מסור ומקצועי, המלווה כל לקוח באופן אישי. הרשת מטפחת קשר רצוף עם לקוחותיה ורואה את עצמה כחברה ושותפה לדרך האישית של כל צרכן וצרכן.

    סניפי עינית: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9. ז'.



    0 תגובות