מהנדסת בחברת "דומניון" מעידה: הייתה הונאת בחירות נרחבת במשיגן

    שלמה ריזל No Comments on מהנדסת בחברת "דומניון" מעידה: הייתה הונאת בחירות נרחבת במשיגן

    על פי עדותה תחת שבועה סיפרה עובדת חברת דומיניון, כי לא היו כלל משקיפים דמוקרטים בספירת הקולות, וכי קול אחד נסרק לפחות 5 פעמים לטובת ביידן. היא הכינה דו"ח ל-F.B.I אך לטענתה לא חזרו אליה. גם פרופסור מ-MIT שעשה ניתוח נתונים על מערכת התוכנה דומיניון, טוען כי הייתה הונאה מאסיבית

    ג'ו ביידן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהנדסת מחשבים שעבדה עבור 'מערכות ההצבעה של דומיניון' ואשר נשלחה לפקח על התוכנה המשמשת לספירת פתקי הצבעה בדטרויט, מישיגן, ביום הבחירות חתמה על עדות תחת שבועה העומדת לעלות על המוקד את המפלגה הדמוקרטית שתידרש להסביר את ההונאה הגדולה לכאורה במערכת הבחירות במשיגן.

    לאחר אישור טענותיה, תוכח הונאת בחירות מסיבית במישיגן אשר עשויה להשפיע על הספירה גם במדינות אחרות.

    מליסה קרון נשבעת בשבועה שהיא "קבלנית IT עבור Dominion", החברה המייצרת את המכונות והתוכנות המשמשות "לספירת הצבעות בכמה מדינות מרכזיות", כולל בעיר דטרויט, מישיגן, שם עבדה קרון בליל הבחירות.

    היא טוענת ל"הונאה מאסיבית" שנועדה לגייס קולות נוספים עבור ביידן.

    גב' קרון קיבלה משימה "לספק תמיכה טכנית לתהליך ספירת הקולות", אך לא לקח הרבה זמן עד שהיא שמה לב שעובדי הקלפיות סורקים קבוצות של פתקי הצבעה, ואז סורקים אותם שוב, ואז שוב סורקים אותם.

    בדרך זו הם יכלו "לייצר קולות מרובים מאותה קבוצה של פתקי הצבעה".

    התוכנית עבדה כך, הסבירה קרון: מכונות הספירה, המכונות "טבלאטורים", יתקעו בערך "4-5 פעמים בשעה" זה נורמלי וצפוי.

    "המחשב היה מוציא שגיאה שמספרת לעובד את מספר פתקי ההצבעה שנתקעו ונותנת אפשרות למחוק או להמשיך לסרוק".

    "הייתי עדה לאינספור עובדים שסרקו מחדש את הפתקים בלי לזרוק אותן, כתוצאה מכך נספרו פתקי הצבעה 4-5 פעמים – בדרך כלל ברור לכם לטובת איזה מועמד.

    "בערך בחצות," נקראה עובדת דומיניון "לסייע לאחד הדלפקים עם חסימת נייר והבחינה כי במחשב נסרקים למעלה מ-400 פתקי הצבעה בו זמנית – כלומר מנה אחת נספרת למעלה מ-8 פעמים".

    כשהתקשרה לבוס שלה נאמר לה שעליה להתעלם מהדברים.

    ניק איקונומאקיס, המנהל הראשי, אמר לי שהוא לא רוצה לשמוע שיש לנו בעיה גדולה. הוא אמר לי שאנחנו כאן כדי לסייע בעבודת ה-IT, ולא לרוץ בבחירות שלהם".

    כאמור בתצהיר הרשמי, הבעלים של דומיניון אמר לקרון כי "לא אכפת לו שיש להם בעיה גדולה", הוא לא רצה לשמוע את זה. "זה קרה אינספור פעמים".

    במילים אחרות, ההוראה שהיא קיבלה הייתה 'שתוק ואל תדבר על זה'. אך היא החליטה לדבר על זה.

    דבר נוסף שהבחינה בו קרון היה כי "כשלעובדי הקלפיות היה פתק הצבעה שהם לא יכלו לקרוא, או שנשפך עליו משהו, הם הלכו לשולחן עליו היו פתקים ריקים וממלאים אותו".

    הם היו אמורים למלא אותם בדיוק כמו זה שקיבלו, אך זה כלל לא היה המקרה.

    העובדים היו חותמים גם על שמו של האדם שההצבעה שייכת אליו – דבר שהוא בלתי חוקי בעליל".

    "מהבנתי, אמור להיות רפובליקני ודמוקרט שיפקח בקלפי. שמעתי עובדים רבים מדברים במהלך חילופי משמרות שהיו שני דמוקרטים שפיקחו על ההצבעה וכתוצאה מכך ההליך לא היה הוגן", מציינת נציגת דומיניון.

    "התקשרתי ל-FBI והכנתי איתם דו"ח, אמרו לי שאקבל שיחה חוזרת" – אך כידוע, מכיוון שה-FBI הוא חלק מהעוקץ נגד הנשיא – שום שיחה חוזרת לא התקבלה.

    גם פרופסור מ-MIT שעשה ניתוח נתונים על מערכת התוכנה דומיניון, טוען כי הייתה הונאה מאסיבית.

    ד"ר שיווה אייאדוראי עשה מחקר מקיף הן על המכונות והן על הקוד שמופעל עליהן עבור "המערכת ששימשה במרוץ לנשיאות מישיגן" – והוא נבהל ממה שגילה.

    כשהוא מצייץ פוסט לשני המועמדים בבת אחת, הוא מציין, "הניתוח שלנו במישיגן מצביע על כך שאלגוריתם מחשבים שימש ככל הנראה להעברת 69,000 קולות. אנו מוכנים להעביר את התוצאות שלנו לביקורת ביקורתית ושקופה עם נציגייך. אתה פתוח?", שאל את נשיא ארה"ב ואת ג'ו ביידן – ברור מי מהשניים פתוח.

    פורסם ע"י צאפ מגזין.



    0 תגובות