נס: השוטרים חילצו משפחה שלא ידעה כלל שדירתם עולה באש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס: השוטרים חילצו משפחה שלא ידעה כלל שדירתם עולה באש

    זוג הורים וארבעה ילדות חולצו מדירת מגורים לאחר שהשוטרים זיהו שריפה בדירה. במהלך הלילה פרצה שריפה נוספת בקריית מוצקין, 3 רכבים עלו כליל באש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 2.30 בלילה במהלך סיור שגרתי (חמישי) בחריש הבחינו השוטרים בשריפה שפורצת בדירה בקומה הרביעית בבניין מגורים בחריש, מיד השוטרים הגיעו לבניין והחלו לכרוז לדיירי הבניין לצאת מדירתם, זאת במקביל למעבר בין הדירות ובדיקה שדיירי הבניין אכן יצאו, בתוכם דיירי הדירה שנשרפה – זוג הורים וארבע ילדות שכלל לא ידעו שדירתם עולה באש.

    במקביל, המשטרה ודיירם נוספים הזעיקו את כוחות הכיבוי לבניין המגורים ברחוב תמר בחריש, 4 צוותי כיבוי שהוזנקו לשטח הגיעו לבניין וחדרו לדירה בה פרצה השריפה וביצעו סריקה לאיתור לכודים בכל חלקי הדירה. לוחמי האש  איתרו את מוקד השריפה שגרם לשריפה וביצעו כיבוי.

    כמו כן הצוותים ביצעו שחרור עשן וסריקות בשאר דירות הבניין לשלילת לכודים נוספים. מוקד הלהבות היה במרפסת והייתה אש חזקה בעקבות רוחות חזקות שנשבו באותה העת.
    בכיבוי האש חדרה דיווחו כי לא היו לכודים בדירה ונגרם נזק כתוצאה מהבעירה והעשן.
    נסיבות הדליקה בחקירה. בכיבוי האש קוראים לציבור להתקין גלאי עשן מציל חיים.

    כמו כן, במהלך הלילה דווח על רכבים שעולים באש ברחוב לוי אשכול שבקרית מוצקין.
    צוות לוחמי האש שהגיע במהירות למקום, גילה שמדובר בשריפה של לא פחות משלושה רכבים וכי העשן מהשריפה נכנס הישר לתוך חדר המדרגות במבנה הסמוך ולוכד בתוכו את כל יושבי הבית.

    מפקד האירוע הורה לדיירים להסתגר בבתיהם ולא לנסות לצאת דרך העשן. בזמן זה כבר החלו לוחמי האש לפעול לכיבוי השריפה ועצירת התפשטותה באמצעות קצף כיבוי, ומיד אחר כך עלו לחדר המדרגות ממנו שחררו צוותי הכיבוי את העשן הרב שאיים על הדיירים. בכיבוי האש סיכמו כי באירוע לא נרשמו נפגעים מלבד נזק כבד לרכבים שבערו.

     

     



    0 תגובות