נתניהו: "רמת התחלואה בישראל – מהנמוכות בעולם המערבי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "רמת התחלואה בישראל – מהנמוכות בעולם המערבי"

    ראש הממשלה נתניהו: "קיבלנו החלטות קשות אבל הכרחיות כדי להמשיך לשמור על רמת התחלואה של ישראל שהיא מהנמוכות בעולם המערבי; שוחחתי השבוע עם ראשי חברות פייזר ומודרנה, והבטחתי שנקבל מיליוני חיסונים ועוד תוספת חיסונים לאזרחי ישראל"

    צילום: חיים צח / לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (חמישי) לאמירות החמורות שנאמרו לגביו ואומר: "היה לנו שבוע של הישגים ותקווה, אבל היו בו גם ביטויים מכוערים שלא היו צריכים להיאמר. אני גיניתי את זה, וזה זכה לגינוי נרחב ובצדק. יש כ"כ הרבה מעשים נפלאים שנעשים ע"י אזרחי ישראל. מעשים של אהבת חינם וחבל שזה לא זוכה ליותר תשומת לב. ויש גם הישגים גדולים. אני חושב שצריך לשמור על תרבות הויכוח בגבולות ברורים ואם נעשה את זה גם נתווכח וגם ננצח".

    בהתייחס לרמת התחלואה, אמר ראש הממשלה "רמת התחלואה הנמוכה – התכנסנו בקבינט הקורונה ביום ראשון וקיבלנו החלטות קשות אבל הכרחיות כדי להמשיך לשמור על רמת התחלואה של ישראל שהיא מהנמוכות בעולם המערבי".

    בנוגע לחיסונים, עדכן נתניהו "יש לנו חדשות טובות בחיסונים – שוחחתי השבוע עם ראשי חברות פייזר ומודרנה, שתי חברות שהצליחו הצלחה גדולה מאוד בניסויים לחיסון. והבטחתי שנקבל מיליוני חיסונים ועוד תוספת חיסונים לאזרחי ישראל. המדיניות שלי שלכל אחד ואחת מכם תהיה האפשרות להתחסן. אני אומר את זה כי אנחנו לא מדינה גדולה. היינו יכולים להידחק לסוף התור. אבל המדיניות שלי היא להבטיח שיהיה לנו כמה שיותר חיסונים לכמה שיותר אזרחים, מכמה שיותר מקורות וכמה שיותר מהר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין שהוא לא נשא את הנאום הזה בדיוק לפני חודשיים וחצי…