מתיחות בכחול לבן: השרים ניסנקורן והנדל מחרימים את ישיבת הממשלה

    איתי גדסי No Comments on מתיחות בכחול לבן: השרים ניסנקורן והנדל מחרימים את ישיבת הממשלה

    שר המשפטים אבי ניסנקורן ושר התקשורת יועז הנדל מחרימים את ישיבת הממשלה בעקבות דיל המינויים בין נתניהו לגנץ, לפיו ימונה מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החליפי תמורת מינוי חשב כללי למשרד האוצר

    צילום: יונתן סינדל | פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות בכחול לבן על רקע עסקת המינויים וההבנות אליהן הגיע יושב ראש המפלגה בני גנץ עם הליכוד על מינוי בכירים: בכיר המפלגה שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע כי יחרים היום את ישיבת הממשלה על רקע אי מינוי מנכ"ל למשרדו.

    במסגרת הדיל בין ראש הממשלה נתניהו לשר גנץ, ימונה מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החליפי – הוד בצר, תמורת מינוי חשב כללי למשרד האוצר – יהלי רוטנברג. כמו כן יומונו, יו"ר מועצת רשות שדות התעופה, שגריר ישראל לאתיופיה ומנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה.

    בכחול לבן זועמים על כך שגנץ לא התייעץ עמם, והוביל מהלך עצמאי ושר המשפטים אבי ניסנקורן יחרים כאמור את ישיבת הממשלה במחאה על אי מינוי מנכ"ל משרד המשפטים. השר יועז הנדל יחרים אף הוא את ישיבת הממשלה. כל זאת כשבתווך מתקרב המועד האחרון לאישור תקציב המדינה וההתנגשות בלתי נמנעת.

    יושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, גיבה את שר המשפטים ואמר כי הוא צודק ומפגין גישה ערכית: "זה מינוי מחפיר. במקום לדאוג לחינוך, בריאות וכלכלה גנץ מסדר לחברים שלו ג'ובים מפוברקים במשרדים לא קיימים", כתב לפיד.



    0 תגובות