נתניהו: "כיתות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב יפתחו כמתוכנן"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "כיתות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב יפתחו כמתוכנן"

    ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "כיתות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב יפתחו כמתוכנן. זה לא עומד להשתנות" | עוד אמר: "בסוף השבוע הגענו להבנה עם חברת אסטרהזניקה לרכישת מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לנושא החיסונים: "בסוף השבוע הבאנו הישג נוסף במאבק נגד נגיף הקורונה. הגענו להבנה עם חברת אסטרהזניקה לרכישת מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל. אני מציין שזה מצטרף להסכמים שהגענו אליהם עם פייזר ומודרנה על אספקת מיליוני חיסונים אחרים למדינת ישראל".

    "המדיניות שלנו היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים וכמה שיותר מהר. כל אזרח ואזרחית בישראל שירצו בכך יוכלו להתחסן. הכלל שקבעתי הוא – עדיפה היערכות יתר מהיערכות חסר", הוסיף נתניהו.

    ראש הממשלה התייחס גם לאישור פטור מאשרות כניסה (ויזה) לטסים בין ישראל לאיחוד האמירויות: "הממשלה צפויה לאשר היום החלטה חשובה נוספת – הסכם פטור מאשרות בין ישראל לאיחוד האמירויות. זו המדינה הערבית הראשונה שנחתם איתה הסכם כזה, וזהו צעד חשוב שיאפשר תיירות הדדית. זה יפתח ויחזק כמובן את הקשרים בין המדינות ואת הקשרים הכלכליים. אני מאמין שכל אזרחי ישראל, כל העולם, רואה את השינוי הכביר שאנחנו מחוללים באזורנו בכל תחום".

    "אולי לא שמתם לב לכך, כי זה לא קיבל כיסוי תקשורתי גדול, אבל בשבוע שעבר ביקר פה שר החוץ של בחריין, מדינה שלא היו לנו יחסים רשמיים איתה, ביקר במעון ראש ממשלת ישראל בירושלים. זהו שינוי עצום. סודאן, בשבוע שעבר, בפעם הראשונה נמנעה בהצבעה נגד ישראל באו"ם, לאחר שבאופן מסורתי הצביעה נגדנו. אלה סימנים לבאות, ולא רק בתחומים האלה, אני מקווה שיהיו לנו תמיד עוד ועוד בשורות טובות".

    עוד אמר ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו מציינים היום את יום פטירתו של דוד בן גוריון ז"ל, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. לבן גוריון זכויות יסוד בהחלטה ההיסטורית להקים, להכריז על הקמת מדינת ישראל. הוא עשה זאת מול התנגדות פנימית לא מבוטלת, ההחלטה הזו כמעט שלא עברה. יש לו זכויות עצומות בקביעת ירושלים כבירתנו, ובתשתיות היסוד בכל כך הרבה תחומים שהניח לפיתוחה של מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך".

    בהתייסח לפתיחת מערכת החינוך אמר ראש הממשלה כי "כיתות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב יפתחו כמתוכנן. זה לא עומד להשתנות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה עם כיתות י'….???????!