פולארד הסיר את האזיק ובישר: "כצעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה לארץ"

    אבי יעקב No Comments on פולארד הסיר את האזיק ובישר: "כצעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה לארץ"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) מפרסם האסיר היהודי לשעבר המפורסם בעולם יונתן פולרד תיעוד של הסרת האזיק האלקטרוני שחויב לענוד על ידו מאז שחרורו מהכלא. יונתן פולארד כתב הערב כי הצעד הוא, "צעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה, לארץ ולעם שאנו אוהבים. בעז"ה בקרוב מאוד".

    חמש שנים בדיוק לאחר ששוחרר מהכלא יוונתן פולארד, שהורשע בריגול עבור ישראל לאחר שהעביר מידע קריטי לישראל על ייצור נשק לשמדה המונית המדינות ערב, מידע שהוסתר מישראל ע"י ארה"ב. ביוםשישי באחרון כלל המגבלות שהוטלו על יונתן פולארד מאז שחרורו הוסרו לחלוטין, עורכי דינו הודיעו כי משרד המשפטים של ארה"ב לא האריך את ההגבלות עליו כמו ענידת אזיק אלקטרוני, איסור להתראיין לכלי התקשורת, יציאה בשעות הלילה מהבית. וכעת מתעד פולארד לעלות לישראל.

    הערב כתב יונתן פולארד: "לפני 30 שנה, אשתי האהובה אסתר מצאה בפעם הראשונה את דרכה אלי, בכלא מריון, הכלא השמור ביותר בארה"ב, בו הייתי כלוא בצינוק 3 קומות מתחת לאדמה מאחורי 13 מנעולים ומפתחות".

    פולאר מתאר את הרגעים האחרונים עם הסממן האחרון שנשאר מההגבלות, "כנגד כל הסיכויים, אסתר הגיע אלי, חתכה את אזיקים מעל ליבי והחזירה את נשמתי לחיים. זו הייתה העת בה המאבק לחירותי החל לראשונה".

    פולארד הוסיף, "היום, אסתר חתכה את האזיק האלקטרוני מזרועי (באישור הרשויות), ובכך החזירה לי את חירותי הכמעט מוחלטת". פולארד בישר כי מדובר "בצעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה, לארץ ולעם שאנו אוהבים. בעז"ה בקרוב מאוד".

    פולארד תיאר כי הוא ו"אסתר נרגשים מעומק ליבנו להודות לכל האנשים הנפלאים בישראל ובארה"ב שנלחמו למעננו לאורך השנים הארוכות בדרך כל החופש. אנו מבקשים להודות מקרב הלב על המכתבים ששלחתם ואתם שולחים לנו ובפרט על תפילותיכם לאורך כל השנים".

    בסיום הודעתו הוסיף יונתן, "בשל מצב הרפואי המורכב של אסתר, אנו מודים לחברינו ומשפחתנו על הבנת הצורך שלנו לעבור את תקופת השהות הנצרכת בארה"ב ככל שתידרש באופן שקט ורגוע ולעלות לארץ באופן שיבטיח את המשך טיפולה של אסתר באופן היעיל ביותר ותוך שמירה על פרופיל נמוך באופן שיאפשר לי להתמקד בטיפול באשתי אהובה ובבניית חיינו מחדש אחרי כל השנים שבהם לא זכינו לכך".

    פולארד הודה לצוותים הרפואיים שטיפלו באשתו, "אנו מבקשים להוסיף גם את תודתנו האינסופית לכל הרופאים המקומיים שפעלו להציל את חייה של אסתר בשעה שאין בידינו כל ביטוח רפואי ולא היה גורם אחר שניתן היה לפנות אליו לעזרה. ביניהם:

    Dr. Yashar Hirshaut, Dr. Marcy Susman, Dr. Joe Felder, Dr. Burton Cohen, Dr. Raphael Rosenbaum, Dr. Azriel Haimowitz, Dr. Lee Gause, Dr. Larissa Mashensky, Dr. Raphael Kellman  Dr. Michael Bashevkin, and Dr. Alfred Rosenbaum.

    הרופאים הנפלאים הללו הפכו למשפחה עבורנו ובעזרתם אנו יכולים להתכונן למעבר חלק ככל האפשר להמשך טיפול רפואי לאסתר ולי בישראל. תודה מיוחדת לרב אברהם לידר ז"ל שעבד ללא ליאות על מנת להפגיש אותנו עם הצוות הרפואי המדהים שלנו. אנחנו אוהבים אתכם מאוד ושולחים חיבוק גדול לכולכם".



    0 תגובות