המילגות הוקפאו; ח"כ מלכיאלי לשר כ"ץ: "סייע למאות אלפי הסטודנטים"

    עמית דניאל No Comments on המילגות הוקפאו; ח"כ מלכיאלי לשר כ"ץ: "סייע למאות אלפי הסטודנטים"

    דרושה חתימת החשב הכללי; ח"כ מלכיאלי פנה לשר האוצר ישראל כ"ץ בבקשה להורות על סיום הסאגה בנושא מילגות 'טלדור' שהוקפאו: "תן סיוע וודאות למאות אלפי הסטודנטים אשר בימים אלו החלו את שנתם האקדמית החדשה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הקפאת פרויקט מלגת 'טלדור' שעל ידי משרד החינוך, פנה היום (שני) ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) לשר האוצר ישראל כץ בבקשה לסייע למאות אלפי הסטודנטים ולהביא לסיום הסאגה.

    "מלגת 'טלדור' שעל ידי משרד החינוך, הינה המלגה המשמעותית ביותר לסטודנטים מטעם המדינה, ועומדת השנה ע"ס כ- 250 מיליון ש"ח", כותב ח"כ מלכיאלי "הפרויקט עבר את כל האישורים הנדרשים, מכלל המשרדים, וב"ה אף החל ההליך מול הסטודנטים לקבלת המלגה, וזאת תוך מטרה להקדים את מועד קבלת המלגות לסטודנטים עקב המשבר הכלכלי – בריאותי".

    "כעת", מספר מלכיאלי "הוקפא הפרויקט באופן מידי, ועובדיו (המתגוררים רובם ככולם בעיר אשקלון) הוצאו לחופשה, כך גם מבשר המענה הטלפוני. מבירור שערכתי עולה, כי הפרויקט הוקפא עקב כך שהחשב הכללי במשרדך לא חתם על ההתקשרות עם הגוף המפעיל, הא ותו לא".

    "הנני פונה אליך בדחיפות, אנא הורה על סיום הסאגה, ותן סיוע וודאות למאות אלפי הסטודנטים אשר בימים אלו החלו את שנתם האקדמית החדשה. בטוחני, כי פעילותך הרבה למען הציבור הרחב בכלל וציבור הסטודנטים בפרט יבואו לידי ביטוי אף בנושא חשוב זה", ביקש מלכיאלי במכתבו.



    0 תגובות