ראה"מ במתקפה חזיתית על גנץ: "מינה וועדה תפורה עם מסקנה תפורה לקושש קולות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ במתקפה חזיתית על גנץ: "מינה וועדה תפורה עם מסקנה תפורה לקושש קולות"

    ראה"מה תקף בחריפות את שר הביטחון לאחר החלטתו למנות וועדה לחקירה כלי השיט, בראשות מי שאמר כי ראה"מ חייב להתפטר מתפקידו. נתניהו לא אישר את הפרסומים אודות הטיסה החשאית לסעודיה ואמר, "במשך שנים לא חסכתי שום מאמץ כדי לחזק את ישראל ולהרחיב את מעגל השלום"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) אודות הפרסומים על נסיעתו לסעודיה יחד עם ראש המוסד לפגישה חשובה עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן, נתניהו לא הכחיש ולא אישר את הפרסומים אך הבהיר, "לא התייחסתי לדברים כאלה במשך שנים ולא אתחיל בזה עכשיו".

    נתניהו הוסיף והבהיר כי "במשך שנים לא חסכתי שום מאמץ כדי לחזק את ישראל ולהרחיב את מעגל השלום".

    ראש הממשלה נתניהו תקף בחריפות את החלטת שר הביטחון לפתוח בחקירה על כלי השיט לאחר שהיועמשי"ם סברו כי אין עילה לפתיחת חקירה, "בושה שגנץ משתמש בצה״ל ככלי ניגוח פוליטי".

    נתניהו הוסיף ותקף את הרכב הועדה התפור, לדבריו, "אחרי שכל גורמי האכיפה קבעו פעם אחר פעם שלראש הממשלה נתניהו אין שום קשר לפרשת הצוללות, גנץ מינה "וועדה תפורה" בראשות מי שאמר לפני שנה ש"ראש הממשלה צריך להתפטר". מעניין לחכות ולראות מה תהיה מסקנתו. אי אפשר לשער".

    ראש המשלה המשיך ותקף את ההחלטה ועם זאת ניסה לשמור על המשך תפקוד הממשלה יחד, "הוועדה התפורה הזאת נועדה להביא מסקנה תפורה ולקושש קולות. זאת בושה גדולה. אף שר ביטחון לא עשה שימוש פוליטי כל כך בוטה בצה״ל כפי שעשה גנץ. אני מקווה שגנץ יתעשת מהפאודה הזאת ויחזור לעבוד ביחד, זה מה שאזרחי ישראל מצפים מאיתנו".

    מכחול לבן נמסר בתגובה: "מי שמאמין לא מפחד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט בנט תתפטר לא רוצים אותך יותר