מנכ"ל רגבים מחזק את השר ביטון: "רק הצגת המציאות תוביל לשינוי"

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל רגבים מחזק את השר ביטון: "רק הצגת המציאות תוביל לשינוי"

    בתגובה למענה לשאילתא השיב השר במשרד הביטחון ביטון כי אין "מלחמה על שטחי C, זה בלוף ישראלי". מנכ"ל רגבים אומר, "השר ביטון שיקף היום ללא כחל ושרק את המציאות ההזויה ביהודה ושומרון"

    מיכאל ביטון וגנץ צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על שטחי C. מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים, מגיב היום (רביעי) לאמירתו הנחרצת של השר מיכאל ביטון, לפיהם "אין מלחמה על שטחי C, זה בלוף של מדינת ישראל".

    לדברי דויטש, "השר ביטון שיקף היום ללא כחל ושרק את המציאות ההזויה ביהודה ושומרון. חוסר המעש וחוסר היעילות מצד מדינת ישראל, בכל הנוגע לשמירה על שטחי C עולה השכם והערב בכנסת, ואנו מתריעים בשער כבר שנים ארוכות, אולם היום, בפעם הראשונה עומד שר בממשלת ישראל ומצהיר בקולו כי התנהלות מדינת ישראל בעניין היא בלוף".

    מנכ"ל רגבים הוסיף כי "עם כל הכאב והקושי לשמוע את העובדות הבלתי נעימות, רק הצגת המציאות כפי שהיא, יכולה וחייבת להוביל לשינוי".

    מוקדם יותר היום, השיב השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון במענה לשאילתה של ח"כ מיכל שיר על השתלטות הרש"פ על מזבח יהושוע בן נון מודה השר במשרד הביטחון, כי המנהל האזרחי לא יכול לתפקד יותר עם כוח האדם והתקציבים המוקצים לו. ואין באמת מלחמה על בשטחי C.



    0 תגובות