ח"כ אשר: "לחצים פנים מפלגתיים הובילו את גנץ להתנגחות עם החרדים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "לחצים פנים מפלגתיים הובילו את גנץ להתנגחות עם החרדים"

    ח"כ יעקב אשר בשיחה עם קול חי: ""לחצים פנים מפלגתיים הובילו את גנץ להתנגחות עם החרדים. גנץ תקף תמיד את המתקפות של לפיד נגד החרדים, אם הוא רוצה לחזור לדרך של לפיד שיבוא ויאמר את זה בריש גלי"

    יעקב אשר צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר חוקה, חוק ומשפט, ח"כ יעקב אשר מתייחס לעמדת השר גנץ בנוגע להגדלת הקנסות וטוען כי "לחצים פנים מפלגתיים הובילו את גנץ להתנגחות עם החרדים". לדבריו "לא זכור לי מכתב שלו בנושאי הקורונה עד מכתב הקנסות ששיגר השבוע. שקוף שזה פוליטי ולכן אנחנו מתנגדים. אי אפשר גם לא לתת פתרונות וגם להעלות קנסות".

    "גנץ תקף תמיד את המתקפות של לפיד נגד החרדים, הוא התנער מהדרך הזו. אם הוא רוצה לחזור לדרך של לפיד שיבוא ויאמר את זה בריש גלי: טעיתי ואני רוצה לחזור לדרך של לפיד", מוסיף אשר בנוגע לגנץ.

    האזינו

    בשיחה עם יעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פילפוליטיקה' כאן קול חי, אומר אשר "סמוטריץ הפך את עצמו ליועץ לענייני חרדים, לצערי יש לנו ניסיון רע עם אנשים שלא גדלו אצלנו וניסו כביכול לדאוג לציבור החרדי. שיתופי פעולה – כן. לייצג אותנו – לא. על בנט מיותר למתוח ביקורת, אני לא נוהג להפריע לפוליטיקאים באמצע קמפיין".

    אשר חוזר לעניין הקנסות ואומר כי "העלאת הקנסות לא התחילה כיוזמה של נתניהו אלא הגיעה מצד משרד הבריאות. כתושב בני ברק, עיר ירוקה למהדרין, אני מחכה למדליה שמגיעה לתושבים אבל זה לא מגיע. כשהייתה תחלואה התקשורת ציירה אותנו כמפיצי קורונה מספר 1, ואילו כעת – דממה".

    אשר תוקף את התנהלות קבינט הקורונה: "עושה רושם שהקבינט עוסק ב"דיוני תחביבים". לשר אחד חשוב כושר, השני פגש במקרה לוביסטים מענף ספציפי, אבל צרכים בוערים של מיליוני אזרחים נשכחים בצד. 2 מיליון אנשים לא יודעים איפה הם יתפללו בגשם ובקור, זוגות לא יודעים איך יתחתנו עם התקנות הקיימות. בעצם אומרים לציבור: צאו והפרו את החוק. זה לא נורמלי".

    ריבלין: "הייתה ביקורת נגדך בבטאון מסוים של דגל התורה על שפעלת למען אילת". אשר: "אני לא מכיר בטאון של דגל התורה חוץ מיתד נאמן, לא אתייחס לפשקווילים. דרכה של התנועה היא לעזור בכל נושא חברתי ולכל מגזר, זה גם נותן לנו כח פוליטי רב לקדם את מה שחשוב לעולם התורה".

    ריבלין: "בשבוע שעבר היה כאן בכיר בסיעה שלך שאמר לנו בעניין המאבק על אילת שהוא לא מכבס בחוץ כביסה מלוכלכת". אשר: "בדגל התורה אין כביסה מלוכלכת, נכון שהמפלגה גדלה ושולטת בוועדות החשובות בכנסת, הייתי מגדיר זאת שיש לנו הרבה מכונות כביסה. בלום: "הפעלת כעת מייבש כביסה".



    0 תגובות