עימות בכחו"ל על הסדרת ההתיישבות: ינקלביץ': "מתדרכים נגדי"

    איתי גדסי No Comments on עימות בכחו"ל על הסדרת ההתיישבות: ינקלביץ': "מתדרכים נגדי"

    לאחר ששרת התפוצות עומר ינקלביץ' אמרה בהפגנת ההתיישבות הצעירה כי יו"ר המפלגה תומך בהסדרת ההתישבות הצעירה. בסיעת כחול לבן התפתח עימות בין זמיר וחיימוביץ' לינקלביץ'

    גנץ וזמיר צילום: פלאש90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות בכחול לבן. על רקע דבריה של השרה עומר ינקלביץ' בהפגנת ההתיישבות הצעירה, כי כחול לבן תומכת בהסדרת ההתיישבות הצעירה, אז הבהירה כי "שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ תומך ונותן גיבוי מלא לשר ביטון בצד החשוב הזה שלו".

    השר לשעבר אסף זמיר וח"כ מיקי חיימוביץ' המייצגים את האגף השמאלי של המפלגה טענו כי דבריה של השרה ינקלביץ' אינם מייצגים את מפלגת כחול לבן.

    השרה ינקלביץ' מחתה על כך שמתדרכים נגדה בעילום שם בתקשורת. שר המשפטים ניסנקורן אישר כי פועלים להסדרה של ישובים אך יחד עם זאת טען כי הנושא סבוך.

    יו"ר המפלגה השר בני גנץ גנץ ניסה להרגיע את הרוחות, והבהיר כי הוא מתנגד למה שלא חוקי ולעומת זאת מה שחוקי יוסדר, גנץ ביקר את חלק מח"כ במפלגתו ואמר כי לא צריך לרוץ לתקשורת על כל דבר. כך מדווחת העיתונאית דפנה ליאל.

    שרת התפוצות עומר ינקלביץ' אמרה בתגובה: "בואו נעשה סדר בדברים. 1. עמדת המפלגה, כפי שנאמרה בישיבת הסיעה ע"י יו"ר הסיעה, היא תמיכה בהסדרה של היישובים שנמצאים על אדמות מדינה שנבנו בתום לב. זוהי גם העמדה שאותה הבעתי ואני גאה בה".

    ינקלביץ' הוסיפה וחזרה על דבריה כי "מדובר במלח הארץ, אנשים שחיים בתת תנאים והגיע הזמן לתת להם תנאים לחיים בכבוד". בסיום דבריה הוסיפה, "אל תאמינו לציטוטים מטעים".



    0 תגובות