"מתנות משמים": החברה שהנעימה את הבידוד למאות משפחות

    קלמן טלר No Comments on "מתנות משמים": החברה שהנעימה את הבידוד למאות משפחות
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    בערב יום כיפור האחרון נאלצו מאות משפחות מקהילה חסידית מפורסמת להיכנס לבידוד. הסיבה: כמות גדולה של נשאי קורונה התגלתה בימים שאחרי ראש השנה בין חברי הקהילה.

    מדובר בקהילה שמקפידה מאוד על ההנחיות, ומרגע שנודע דבר ההידבקות בנגיף – כל מי שבא עם החולים במגע הכניס את עצמו לבידוד יחד עם משפחתו הקרובה.

    במצטבר היו אלו כמה מאות משפחות שהעבירו הן את יום כיפור והן את חג הסוכות בבידוד. נוסף לקשיים הטכניים הרגילים הכרוכים בבידוד כזה, ישנו האתגר של הילדים. מדובר במשפחות ברוכות ילדים (ע"פ רוב) שמוצאות את עצמן ימים ארוכים בין 4 קירות, ללא תעסוקה מעניינת שיכולה "לתפוס" את הילדים.

    מספר עסקנים בקהילה פנו לחברת "הקוביה משחקים" וזו יצאה במבצע אספקה מיידי של משחקים לילדים לטובת המשפחות, ע"פ החלוקה הבאה: כל משפחה העבירה נתונים על מספר הילדים והגילאים שלהם, והחברה ייעדה עבורה חבילת משחקים מרשימה, מותאמת לכל גיל.

    "זו הייתה עבורנו הצלה אמיתית. הילדים לא מצאו את עצמם מרוב שעמום ותסכול. ואז הגיעה המשלוח מהחברה שכלל משחקים ברמה גבוהה ממש ומותאמת – והכל הפך לפשוט ומהנה יותר", מספרת ד' אם ל7 ששהתה עם כל ילדיה בבידוד.

    היא ציינה כי "בנוסף לעניין התעסוקתי זה היה כמו מתנת חג עבור הילדים שכבר חשבו שהשנה בעקבות המצב הם לא יזכו לקבל".

    חברת "הקוביה משחקים" מתמחה בייבוא ושיווק משחקי לוח, אסטרטגיה וקלפים מהמובילים בעולם, כמו קטאן, טיקט טו רייד, דיקסיט, ביג דיל, קסם המבוך ועוד, וגם מפתחת משחקים מקוריים. "המוטו שלנו, "לשחק, לחשוב, ליהנות", מנחה אותנו להביא לישראל מגוון רחב של משחקים איכותיים לגילאים שונים, ולכל המשפחה והחברים. תקופת הקורונה מאתגרת במיוחד, ואנחנו רואים בהנגשת משחקים מרתקים וסוחפים, שיש להם ערך מוסף ושאפשר לשחק בהם שוב ושוב שעות, שליחות אמיתית", כך לדברי בעלי החברה.

     



    0 תגובות