בוסו לארדן: "האו"ם לא מכיר ברב שי אוחיון הי"ד כנפגע טרור"

    איתי גדסי No Comments on בוסו לארדן: "האו"ם לא מכיר ברב שי אוחיון הי"ד כנפגע טרור"

    ח"כ אוריאל בוסו פנה בדחיפות לשגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, כי יתערב באי ההכרה של האו"ם ברב שי אוחיון הי"ד כנפגע פעולת טרור. בוסו טוען במכתבו כי אי ההכרה נותנת לגיטימציה לטרור

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו פנה היום (רביעי) לשגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בעקבות אי הכרה של האו"ם באתר הרשמי כי הרב שי אוחיון הי"ד נהרג בפיגוע טרור.

    במכתב כותב ח"כ בוסו לשגריר ארדן, "הזדעזעתי לשמוע על סירוב האו״ם להכיר בנרצח הרב שי אוחיון הי״ד שנרצח בדם קר לפני כארבעה חודשים ע"י מחבל מתועב על רקע לאומני – כנפגע טרור. כך עולה מנתוני אתר האו"ם שסירב להכליל את שמו של הנרצח ברשימת הנרצחים נפגעי הטרור לשנת 2020".

    ח"כ בוסו הוסיף כי "קביעה זו היא בניגוד להכרת מדינת ישראל ברב שי אוחיון כנפגע טרור שנרצח על רקע לאומני ואשר בגינה הוגש כתב אישום כנגד המחבל".

    בנוסף, מבהיר בוסו כי ההחלטה האומללה, "יוצרת לגיטמציה למפגעים ולמרצחים ביודעם כי אין דין ואין דיין ואיש הישר בעיניו יעשה ודם יהודי נעשה הפקר".

    בסיום מכתבו דורש ח"כ בוסו מהשגריר ארדן, "מבקש את התערבותך המיידית כנציג ישראל באו״ם לתיקון העוול ולהכרה רשמית ופומבית בנרצח הי"ד כנפגע טרור הן ברישומים הפנימיים והן ברישומי החוץ הכוללים את האתר הרשמי של האו"ם".



    0 תגובות